۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
تلاش برای خدمت به محرومان افتخار بزرگی است
رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

تلاش برای خدمت به محرومان افتخار بزرگی است

حجت الاسلام گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: تلاش برای خدمت به مردم و محرومان افتخار بزرگی است.

به گزارش بازار، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرای بزرگترین طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش سه هزار میلیارد تومان با اشاره به این که رضاخان بیش از چهار تا چهار هزار و ۵۰۰ روستا را به زور از مردم گرفت افزود: مسئولان فرهنگی، چه کسانی که صاحب تریبون هستند چه دانشگاه ها، مدارس و حوزه علمیه و چه کسانی که به منبر می‌روند در این رابطه کوتاهی کردند در حالی که باید شناسنامه سراسر ظلم خاندان پهلوی را به مردم بگویند، یکی از دلایل سقوط این خاندان، فساد حاکم در آن‌ها بوده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: در آستانه دهه مبارک فجر، با توجه به اموال زیاد و مهمی که از رژیم پهلوی در اختیار بنیاد مستضعفان است و به زور از مردم گرفته شده، آن‌ها را به مردم بگوئید که چه بودیم و چه به دست آوردیم.

وی گفت: ۱۳ سال یک بهائی، نخست وزیر کشور بود و مملکت را فروختند و جنایت‌ها انجام دادند شاه در خاطراتش در کتاب پاسخ به تاریخ گفته است وقتی ژنرال هایزر به ایران آمد من متوجه نشدم، چون آن‌ها نیاز به ویزا نداشتند الان آن‌ها التماس می‌کنند که بیایید مذاکره کنیم، اما رهبر انقلاب گفتند نه مذاکره می‌کنیم و نه جنگی خواهد شد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: ترامپ که قاتل شهید سلیمانی بود در نخستین سالگرد این شهید بزرگوار ساقط شد و جان بولتون مشاور عالی او نیز گفته بود چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را نمی‌بینید همه این‌ها نشان می‌دهد آن‌ها لحظه و ذره‌ای از توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی کوتاه نیامده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به این که خدا را شکر می‌کنیم که شیطان دشمن ماست افزود: راز و رمز موفقیت‌های ما، اتحاد مردم و ارتباطشان با رهبری است چنانکه اگر رهبر معظم انقلاب لب‌تر کنند هزاران و یا شاید میلیون‌ها نفر حاضرند جانشان را در راه نظام فدا کنند.

وی گفت: برای شما که در بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و بسیج برای خدمت به محرومان تلاش می‌کنید افتخار بزرگی است، چون همیشه در این سمت باقی نمی‌مانید پس تلاش کنید صندوق پس انداز خود را برای قیامت پرتر کنید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود: امروز شاهد افتتاح و آغاز بکار پروژه های بزرگی در حوزه محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان بودیم و انشالله در آینده ای نزدیک، برکات این تلاش ها و اقدامات ظاهر خواهد شد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: این مایه برکت است که حکومت، دولت و نظام مقدس به فکر محرومیت زدایی است و ما ما اعتقاد داریم که اساس حکومت ما خدمت به محرومین است.

وی خاطرنشان کرد: باید این فاصله طبقاتی که بین یک اقلیت برخوردار و اکثریت محروم است با همت این عزیزان برطرف شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم، سلام رهبر انقلاب را به مسئولان بنیاد مستضعفان ابلاغ کرد.

کد خبر: ۷۰٬۶۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha