۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
‌طرح های جدید برای تبدیل محصولات رنو/ اختصاص کوییک اتوماتیک به طرح تبدیل
از سوی گروه خودروسازی سایپا اعلام شد

‌طرح های جدید برای تبدیل محصولات رنو/ اختصاص کوییک اتوماتیک به طرح تبدیل

گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی مجدد از مشتریان محترم به دلیل تاخیر در عمل کردن به تعهدات به دلیل تحریم های بین المللی، در راستای جلب رضایت بیشتر مشتریان محصولات رنو شرکت پارس خودرو، طرح های جدید تبدیل را اعلام کرد.

به گزارش بازار به نقل از سایپا، در این طرح خریداران خودروهای ساندرو و استپ وی اتوماتیک می توانند از طرح های متنوع پیشنهادی در خصوص تبدیل خودروهای خود استفاده کنند.

‌در طرح شماره یک مشتریان محترم ساندرو اتوماتیک و استپ وی اتوماتیک می توانند سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه سایپا ۱۳۱ به آخرین قیمت اعلامی کارخانه، یک دستگاه کوییک اتوماتیک و همچنین یک دستگاه کوییک R به قیمت تیر ۹۷ دریافت کنند.

‌در طرح شماره دو مشتریان محترم می توانند یک دستگاه کوییک R به صورت رایگان (بدون نیاز به پرداخت وجه) و یک دستگاه کوییک اتوماتیک با قیمت تیرماه ۹۷ (از محل پیش پرداخت ثبت نام خودروی رنو به علاوه سود متعلقه تاکنون) دریافت کنند.

‌در طرح شماره سه نیز مشتریان محترم می توانند سه دستگاه خودرو شامل دو دستگاه کوییک R به قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییک اتوماتیک به قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند.

‌در طرح شماره ۴ هم مشتریان محترم می توانند ۳ دستگاه حودروی کوییک R با قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند.

‌طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو مشتریان محترم محصولات رنو با گیربکس دنده ای نیز می توانند از طرح تبدیل این تعهدات به یک دستگاه کوییک R با قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییک R رایگان بهره مند شوند.

مشتریان محترم گروه خودروسازی سایپا می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شبکه نمایندگی های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور مراجعه کنند.

کد خبر: ۷۰٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha