۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
۹۶۰ پروژه به مناسبت دهه فجردر کردستان به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار کردستان:

۹۶۰ پروژه به مناسبت دهه فجردر کردستان به بهره‌برداری می‌رسد

کردستان- استاندار کردستان از افتتاح ۹۶۰ پروژه اقتصادی و عمرانی با صرف اعتبار یک هزار و ۸۴۵ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، بهمن مرادنیا صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: ۶۱۴ پروژه عمرانی و ۲۴۶ پروژه اقتصادی در ایام الله دهه فجر امسال در این استان افتتاح می شود.

وی میزان اشتغالزایی این تعداد پروژه را یک هزار و ۵۳۳ نفر ذکر کرد و افزود: علاوه بر این پروژه ها، طرح های بزرگی هم در استان وجود دارند که در آستانه افتتاح قرار گرفتند.

استاندار کردستان از سفر معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان طی هفته آینده خبر داد و گفت: در سفر نوبخت تصمیم گیری لازم در ارتباط با پروژه های بزرگ استان گرفته می شود.

مرادنیا با اعلام اینکه در سه ماهه نخست سال آینده پروژه های مهمی در استان افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه ها شاهد تحول چشمگیری در این استان خواهیم بود.

وی بر رعایت الگوی مصرف انرژی در استان به ویژه توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد و یادآور شد: استفاده بیشتر از انرژی باید در زمینه تولید، درآمد و اشتغال باشد و همه برای حفظ این سرمایه ارزشمند تلاش کنند.

کد خبر: ۷۰٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha