۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
توزیع مواد ضدعفونی کننده رایگان در سطح شهر زنجان آغاز شد
با مشارکت اتاق بازرگانی استان زنجان؛

توزیع مواد ضدعفونی کننده رایگان در سطح شهر زنجان آغاز شد

زنجان - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، توزیع مواد ضدعفونی کننده رایگان در سطح شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی یگانه فر عصر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، توزیع مواد ضدعفونی کننده رایگان در سطح شهر آغاز شده است، گفت: اتاق بازرگانی و تعدادی از فعالان اقتصادی با شرکت شیمی سبز اشراق و صنایع غذایی هومن در تهیه، تولید و توزیع رایگان مواد ضدعفونی کننده در سطح شهر زنجان مشارکت دارند.

وی افزود: تهیه، تولید و توزیع رایگان مواد ضدعفونی کننده در سطح شهر زنجان در راستای حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بااقدام خیرخواهانه و همکاری شرکت شیمی سبز اشراق، یکی از واحدهای تولیدی استان، شرکت صنایع غذایی هومن و اتاق بازرگانی زنجان به صورت رایگان در دستور کار قرار گرفت.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: شرکت شیمی سبز اشراق زنجان در راستای تامین نیازها و رفاه شهروندان، برای ضد عفونی کردن سطوح مختلف، با تغییر خط تولید خود اقدام به تهیه و تولید رایگان مواد ضدعفونی کننده برای توزیع در سطح شهر زنجان نموده است.

یگانه فر افزود: اتاق بازرگانی زنجان نیز با مشارکت تعدادی از اعضای هیئت نمایندگان این اتاق و در راستای رسالت‌های اجتماعی خود و شرکت صنایع غذایی هومن و با همکاری شرکت شیمی سبز اشراق زنجان و تعدادی از فعالان اقتصادی نسبت به تهیه تولید و توزیع انبوه ماده ضدعفونی کننده در سطح شهر اقدام کرده و آن را به صورت رایگان در سطح بیمارستان‌ها، ادارات، نهادها، مساجد، آسایشگاه‌ها و عموم مردم از روز پنج شنبه هشتم اسفند ماه آغاز شده است.

کد خبر: ۷٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha