۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
۹۰ درصد محصولات تولیدی پتروشیمی ایلام صادر می شود
مدیرعامل پتروشیمی ایلام‌:

۹۰ درصد محصولات تولیدی پتروشیمی ایلام صادر می شود

ایلام- مدیرعامل پتروشیمی ایلام‌ گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد محصولات تولیدی پتروشیمی ایلام به خارج از کشور صادر می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی پتروشیمی ایلام، حسن نجفی سمنانی اظهار کرد: واحد HD پتروشیمی ایلام تحت لیسانس «میتسویی ژاپن» یکی از باکیفیت‌ترین گریدها به نام گرید فیلم یا ۷۰۰۰F را تولید و روانه بازار هدف می‌کند که یک گرید متمایز و در حد جهانی است و علاوه بر گرید فیلم، پایه‌های بادی و لوله تزریقی تولید شده است.

وی عنوان کرد: تولید در این واحد از سال ۹۲ تا کنون از یک میلیون تن فراتر رفته و خوشبختانه، تاکنون، هیچ شکایتی از کیفیت محصولات این شرکت گزارش نشده و کشورهای چین و هند وارد کننده محصولات پتروشیمی ایلام هستند.

نجفی اظهار کرد: در حال حاضر، بالغ ‌بر ۹۰درصد محصولات تولیدی پتروشیمی ایلام به خارج از کشور از دو طریق زمینی و دریایی، صادر می‌شود.

وی اضافه کرد: محصولات از طریق مرز زمینی به کشور ترکیه به عنوان مشتری پروپاقرص محصولات پتروشیمی ایلام صادر و کشورهای ترکمنستان، ارمنستان و قزاقستان نیز از دیگر مشتریان پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی ایلام هستند و بخش محدودی از محصولات شرکت نیز به کشورهای عراق و افغانستان صادر می‌شود که از طریق مسیر دریایی و از سوی بندرعباس نیز محصولات پتروشیمی ایلام به کشورهای شرق آسیا صادر می‌شود.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام گفت: اصلی‌ترین چالش شرکت پتروشیمی ایلام و سهامداران این شرکت تامین خوراک بود که با راه اندازی الفین خوراک موردنیاز را خودمان تهیه می کنیم.

کد خبر: ۷۰٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha