۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
صعود ۴ پله‌ای استان سمنان در جدول تخصیص بودجه ۱۴۰۰
نماینده مردم شاهرود و میامی خبر داد:

صعود ۴ پله‌ای استان سمنان در جدول تخصیص بودجه ۱۴۰۰

شاهرود – نماینده مردم شاهرود و میامی از اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد و گفت: با تصویب اصلاحات انجام‌شده جایگاه استان سمنان در جدول تخصیص بودجه سال آینده چهار پله ارتقا می‌یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اصغر خانی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه ایجاد اشتغال یکی از رویکردهای مهم در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ است، اظهار داشت: بر اساس برنامه ششم توسعه بودجه عمرانی باید ۳۰ درصد اختصاص یابد.

وی درآمد سرانه، ارزش‌افزوده و جمعیت در تخصیص بودجه سال آینده در نظر گرفته‌شده اما گستردگی شهرستان‌ها در آن دیده نشده است، افزود: قانون بودجه ۱۴۰۰ در کمسیون تلفیق مجلس مورد اصلاحاتی قرار گرفت که با تصویب آن جایگاه استان سمنان در جدول تخصیص بودجه سال آینده چهار پله ارتقا می‌یابد.

نماینده مردم شاهرود و میامی با تأکید بر اینکه سال گذشته ۱۵ درصد برای بودجه عمرانی در نظر گرفته شد که تاکنون ۱۱ درصد آن محقق شده است، بیان کرد: حمایت از کارآفرینان در اولویت تخصیص اعتبار و پرداخت تسهیلات قرار دارند.

خانی بابیان اینکه طرح داروسازی شاهرود با پیشرفت ۹۰ درصدی قریب به ۱۳ سال است که معطل‌مانده است، افزود: این در حالی است که ۱۰ هزار طرح نیمه‌تمام عمرانی در کشور وجود دارد که باید در بودجه سال آتی برای تکمیل آن‌ها اعتبار تخصیص یابد.

کد خبر: ۷۰٬۵۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha