۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
نیروگاه نکا دوگانه سوز شد
مدیرعامل نیروگاه نکا:

نیروگاه نکا دوگانه سوز شد

نکا- نعمتی، مدیرعامل نیروگاه نکا با اشاره به عدم تخصیص سوخت گاز در فصل سرد سال به نیروگاه گفت: دوگانه سوز شدن واحدهای گازی در این نیروگاه به پایان رسیده است.

محسن نعمتی در گفتگو با خبرنگار بازار به دوگانه سوز شدن واحدهای گازی نیروگاه اشاره و اضافه کرد: با توجه به عدم تامین سهمیه سوخت گاز در فصل سرد سال، نسبت به دوگانه سوز شدن واحدهای گازی نیروگاه اقدام شده است.

وی با بیان اینکه برای گازوئیل شدن سوخت واحدهای گازی اقدام شده است، یادآور شد: با تامین شدن سوخت گازوئیل امکان افزایش تولید تا ۴۲۰ مگاوات در این نیروگاه وجود دارد.

وی تامین سوخت گاز طبیعی را مهمترین مطالبه و درخواست از متولیان امر بیان کرد و گفت: نیروگاه‌ها تمایلی به استفاده از سوخت مازوت ندارند زیرا استفاده از آن هزینه‌ها و خسارت هایی را درپی خواهد داشت.

نعمتی همچنین از تامین و تولید بیش از ۶۰ هزار قطعه مورد نیاز نیروگاه با مشارکت فنی کارشناسان و بومی سازی این قطعات خبر داد و گفت: پروژه نصب آب شیرین کن برای استفاده از آب دریا در چرخه مصرف نیروگاه و حفظ ذخایر آب های زیرزمینی دارای پیشرفت ۹۵ درصدی است.

مدیرعامل نیروگاه نکا گفت: همچنین طی دو سال گذشته ۶۷ مگاوات به ظرفیت تولیدات نیروگاه افزوده شد و تولید ۴۴۰ مگاوات مطابق ظرفیت اسمی اقدامی بی سابقه بوده است.

کد خبر: ۷۰٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha