۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
خانه‌های مسکن کارگری در یزد ویلایی است؛ برآورد متری دو میلیون و ۷۷۰ هزار تومان
رئیس اتاق تعاون یزد:

خانه‌های مسکن کارگری در یزد ویلایی است؛ برآورد متری دو میلیون و ۷۷۰ هزار تومان

یزد- میرزائی، رئیس اتاق تعاون یزد محل اجرای فاز یک طرح مسکن کارگری را ابتدای روستای شحنه عنوان کرد و گفت: طبق طرح پیشنهادی در نظر است که خانه‌های مسکن کارگری تک طبقه و ویلایی باشد.

سید احمد میرزایی در گفت‌وگو با بازار ضمن بیان اینکه سه‌شنبه هفتم بهمن ماه آخرین مهلت ثبت‌نام مسکن کارگری در استان یزد بوده است، گفت: هشت هزار نفر متقاضی مسکن کارگری در یزد ثبت‌نام کرده‌اند که استان یزد بعد از استان تهران بیشترین آمار متقاضی در کشور را دارد.

رئیس اتاق تعاون یزد بیان کرد: لیست متقاضیان فاز یک این طرح برای پالایش و تأیید به وزارت راه و شهرسازی ارسال می‌شود و تا پایان امسال نتیجه مشخص می‌شود.

وی مرحله بعد را تکمیل پرونده و واریز مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: آن هنگام به طور عمومی فراخوان داده می‌شود. 

به گفته رئیس اتاق تعاون استان یزد طرح اولیه پیشنهادی برای ساخت این واحدها به‌صورت تک‌طبقه و ویلایی است که پس از اعتبارسنجی و تأیید پیمانکاران شروع به ساخت خواهد شد.

میرزایی گفت: قیمت اولیه این واحدها متری دو میلیون و ۷۷۰هزار تومان برآورد شده که ممکن است با توجه به تورم قیمت کالاها، افزایش قیمت داشته باشد.

وی در پایان از پیگیری‌ها جهت اخذ مجوز فازهای دو و سه این پروژه خبر داد.

کد خبر: ۷۰٬۳۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha