۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
تأیید واکسن «اسپوتنیک» ساخت روسیه در ایران
وزیر امور خارجه خبر داد

تأیید واکسن «اسپوتنیک» ساخت روسیه در ایران

ظریف، وزیر امور خارجه گفت: خوشحالم به اطلاع شما برسانم واکسن اسپوتنیک دیروز توسط مسؤولان بهداشتی در ایران تایید شد و در آینده نزدیک امیدواریم بتوانیم خرید و تولید مشترک را بین مؤسسات مشابه در ایران و روسیه انجام دهیم.

به گزارش بازار، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در دومین مقصد سفرش به منطقه در مسکو حضور دارد، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) پس از دیدار و گفت‌وگو با سرگئی لاوروف همتای روس خود در نشست خبری مشترک به تشریح رایزنی‌های انجام شده پرداخت.

ظریف در ابتدای این نشست خبری ضمن ابراز خرسندی از حضور در مسکو گفت: در رایزنی‌ها مسائل مختلفی را مطرح کردیم و خوشحالم به اطلاع شما برسانم واکسن اسپوتنیک دیروز توسط مسؤولان بهداشتی در ایران تایید شد و در آینده نزدیک امیدواریم بتوانیم خرید و تولید مشترک را بین مؤسسات مشابه در ایران و روسیه انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه دوجانبه با توجه به اهمیت رهبران دو کشور به روابط دوجانبه امروز درباره روش مستحکم‌تر کردن روابط دوجانبه در حوزه‌های مختلف در حوزه انرژی، حمل و نقل و سایر حوزه‌ها و همچنین درباره همکاری بسیار مفید و سازنده دو کشور در حوزه انرژی هسته‌ای و نحوه تقویت آن گفت‌وگو کردیم.

وزیر امور خارجه بیان کرد: در مورد دریای خزر و همکاری در این حوزه بین ایران و روسیه گفت‌وگو کردیم.

کد خبر: ۷۰٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha