۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
صادرات ۵۰ هزار تن کشمش از بناب
نماینده بناب در مجلس خبر داد

صادرات ۵۰ هزار تن کشمش از بناب

بناب- نماینده مردم بناب در مجلس از صادرات ۵۰ هزار تن کشمش از بناب به نقاط مختلف جهان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر این عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد باقری بنابی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای شهرستان بناب در زمینه صادرات غیرنفتی افزود: هر سال بیش از ۱۵۰ هزار تن انگور از شهرهای مختلف کشور وارد شهرستان بناب می شود که بعد از فرآوری کشمش سالانه بیش از ۵۰ هزار تن انواع کشمش به کشورهای مختلف دنیا صادر می شود.

باقری بنابی با بیان اینکه روزانه بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از سایر شهرهای مختلف جهت کار به شهرستان بناب مراجعه می کنند؛ گفت: این امر مایه افتخار برای شهرستان بناب است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات شهرک ولی عصر(عج) بناب یادآور شد: این شهرک از سال ۱۳۷۶ تأسیس شده و با وجود احداث مساکن مهر در این شهرک ولی از لحاظ زیرساخت های اساسی مانند فاضلاب مشکل دارد و همین امر سبب شده که مردم برای سکونت در این شهرک استقبال نکنند.

حجت الاسلام باقری بنابی تأکید کرد: امیدواریم مجمع نمایندگان استان در راستای حل مشکلات زیرساختی این شهرک قدم های لازم را بردارند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد با همکاری مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی بتوان برای حل مشکلات شهرستان بناب گام های مؤثری برداشت.

کد خبر: ۷۰٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha