۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
 ۲۶ فروند شناور در حال ساخت است
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

۲۶ فروند شناور در حال ساخت است

راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با توجه به نیاز حوزه دریایی، هم اکنون ۲۶ فروند شناور در حال ساخت داریم که تعداد آن تا پایان سال به ۶۰ و تا سال آینده به ۸۳ فروند خواهد رسید.

به گزارش بازار به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در بازدید از بنادر شرق هرمزگان شامل تیاب، کلاهی، کرگان و سیریک با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای این سازمان برای افزایش تجارت دریایی و سرمایه گذاری بنادر شرق استان هرمزگان، افزود: برنامه‌های توسعه‌ای مناسب و مختلفی در بنادر شرق استان هرمزگان از سوی سازمان بنادر و دریانوردی مدنظر قرار گرفته است تا تجارت دریایی و سرمایه‌گذاری بیشتری در بنادر این بخش صورت گیرد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، بندر تجاری سیریک از نظر ظرفیت، زیرساخت و روبناها؛ شرایط مناسبی خواهد داشت و در عین حال برنامه‌ریزی مدونی برای صادرات غیرنفتی و تجارت خارجی از این بندر مدنظر قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوری با اشاره به اینکه پروژه احداث اسکله بندر سیریک؛ ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان بهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: سامانه اطفا حریق بندر سیریک نیز پیشرفت مناسبی دارد.

راستاد افزود: طرح جامع بندر سیریک در یک افق ۱۵ ساله و در سه مرحله پنج ساله مصوب شده و در قالب طرح جامع این بندر، پروژه‌ها مشخص است تا با تکمیل روبناها؛ شاهد رونق فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در بندر سیریک باشیم.

کد خبر: ۷۰٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha