۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
۲۶۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در ایلام وصول شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام:

۲۶۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در ایلام وصول شد

ایلام- قیصوری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: در سال جاری ۲۶۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در ایلام وصول شده است.

رحمت الله قیصوری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: میزان مصوب درآمدهای مالیاتی استان در ۱۰ ماهه نخست سال جاری مبلغ ۲۳۶ میلیارد تومان است که با رشد ۱۳ درصدی نسبت به میزان مصوب مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان وصول شده است.

وی با اشاره به تأثیر مثبت افزایش وصول درآمدهای مالیاتی بر اعتبارات هزینه ای استان، گفت: براساس تفاهم نامه نحوه تأمین و تخصیص سایر اعتبارات هزینه ای و افزایش تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، در صورتی که استانی ۱۰۰ درصد درآمد پیش بینی شده را تامین کند، ۱۲۰ درصد اعتبارات هزینه ای دریافت خواهد کرد.

قیصوری تصریح کرد: ۲۷ هزار میلیارد تومان پروژه در استان ایلام در حال اجرایی شدن است که ۲۴ هزار میلیارد تومان از این میزان در بخش نفت و گاز است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با اشاره به پیگیری های انجام شده برای افزایش بودجه استان در سال آینده، گفت: اعتبارات استان در سال آینده  در بخش راهسازی و زیرساختی ۷۱ درصد و در بخش پروژه های حوزه آب و خاک ۱۶۱ درصد افزایش یافته است.

کد خبر: ۷۰٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha