۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
بودجه اردبیل ۶۲ درصد افزایش یافت
عضو مجمع نمایندگان اردبیل:

بودجه اردبیل ۶۲ درصد افزایش یافت

اردبیل- عضو مجمع نمایندگان اردبیل گفت: نسبت به امسال، بودجه استان برای سال آینده ۶۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش بازار، سیدغنی نظری صبح سه‌شنبه در جلسه شورای اداری خلخال اظهار داشت: نسبت به امسال، بودجه استان اردبیل برای سال آینده ۶۲ درصد افزایش یافته است که امیدواریم با افزایش اعتبارات در راستای حل مشکلات اقتصادی اقدامات اساسی و مهم انجام یابد.

وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش ایجاد فرصت‌های شغلی اولویت اساسی است، بیان کرد: اشتغال‌زایی پایدار در بخش روستایی در شهرستان‌های استان محقق شده و در این زمینه برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم اولویت اساسی است.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس گفت: در راستای تأمین اعتبار برای درمانگاه تأمین اجتماعی خلخال نیز ۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته و مطالبات پیمانکاران پروژه راه خلخال - منجیل پرداخت شده است.

نظری‌خانقاه ادامه داد: با هدف تسریع در اجرای این پروژه یک هزار میلیارد ریال از محل فاینانس بانک ملی تخصیص یافته و با برنامه‌ریزی‌های لازم از برنامه‌های پیشنهادی دولت حمایت خواهیم کرد که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: در راستای افزایش فروش نفت نیز اکثر نمایندگان موافقت خود را اعلام کرده‌اند تا با کمک مجلس و دولت مشکل بودجه سال آینده برطرف شود و مشکلات اقتصادی کشور تا حد امکان برطرف‌سازی شود که این مهم نیازمند تعاملات و همکاری‌های همه‌جانبه است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس افزود: دوران یارانه ۴۵ هزار تومانی تمام شده و نیاز است هر چه سریع‌تر برای افزایش آن با وضعیت معیشتی مردم به مردم یارانه پرداخت شود.

کد خبر: ۷۰٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha