۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
رکود بر بازار گلستان حاکم شده است/ کاهش تولید محصولات لبنی
رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات گرگان:

رکود بر بازار گلستان حاکم شده است/ کاهش تولید محصولات لبنی

گرگان- رئیس اتحادیه خوار و بار و لبنیات گرگان گفت: رکود نسبی بر بازار گلستان حاکم شده است و صدا و سیما همچنان رعب و وحشت در خصوص شیوع کرونا در جامعه را القاء می‌کند.

علی اکبر کریمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شیوع کرونا در کشور، رکود نسبی را بر بازار گلستان حاکم کرده ست و خرید و فروش در استان به شدت کاهش یافته است.

وی افزود: تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و هنری و همچنین مراسم جشن و عزاداری میزان داد و ستد در استان را به حداقل رسانده و وقتی تقاضا کاهش می‌یابد تولید هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه خوار و بار و لبنیات گرگان ادامه داد: رکود نسبی بر بازار حاکم است اما رسانه ملی و صدا و سیما همچنان رعب و وحشت از بیماری کرونا را القاء می‌کند و این موضوع قطع بر بازار و اقتصاد استان و کشور تاثیر سوء خواهد گذاشت.

وی با اشاره به اینکه هنوز تصمیمی مبنی بر تعطیلی بازار گرفته نشده است، تصریح کرد: اما شرایط موجود میزان تولید محصولات لبنی در استان را کاهش داده چراکه متقاضیان خرید محصولات لبنی کاهش یافته ااست.

کریمی خاطرنشان کرد: با تعطیلی مراکز فرهنگی، استادیوم‌ها و ممانعت از برگزاری مراسم جشن و عزاداری مشکل حل نمی‌شود و رکود حاکم بر بازار سنگین تر می‌شود و باید مباحث پیشگیرانه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۷٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha