۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
بهره برداری و کلنگ زنی ۱۸ پروژه آبرسانی همزمان با ایام دهه فجر در همدان
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

بهره برداری و کلنگ زنی ۱۸ پروژه آبرسانی همزمان با ایام دهه فجر در همدان

همدان - حسینی بیدار، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افتتاح ۱۷ پروژه و کلنگ زنی یک طرح حوزه آبرسانی با صرف ۱۲۶ هزار و ۵۲۲ میلیون ریال اعتبار در ایام دهه فجر سال جاری در استان همدان خبر داد.

سیدهادی حسینی بیدار در گفتگو با خبرنگار بازار اشاره به برخی پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در ایام دهه فجر سال جاری گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم استان همدان امسال نیز همچون سالیان گذشته پروژه هایی به بهره برداری می رسد که از آن جمله می توان به ترمیم حوضچه و تکمیل ابنیه و تاسیسات اکسیلاتور شماره ۵ با صرف ۲۰ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اجرای بخش دوم خط انتقال آب تالوار به ینگیجه نیز در لیست پروژه های قابل افتتاح در بهمن ماه سال جاری قرار دارد عنوان کرد: این پروژه با صرف ۶ هزار و ۳۵۶ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

حسینی بیدار در ادامه به پروژه اجرای شبکه داخلی و استاندارد سازی انشعابات آب روستای «ده دلیان» شهرستان همدان اشاره و بیان کرد: این پروژه نیز با هزینه کرد دو هزار و ۱۱۱ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی طی ایام دهه فجر سال جاری بهره برداری می شود.

وی همچنین با بیان این نکته که بازسازی شبکه های فرسوده نیز همواره در دستور کار شرکت بوده است، اظهار کرد: در همین راستا اصلاح و بازسازی شبکه آب روستای نهران با صرف ۳۲۵ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی عملیاتی شده است.

اجرای خط آبرسانی از روستای فقیره به روستای چشین با هزینه کرد ۹ هزار و ۷۹۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، شهرداری و خیرین

وی از بهره برداری از مخزن ۵۰۰ متر مکعبی دوقلوی روستای ورفجین با صرف پنج هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، اجرای خط آبرسانی از روستای فقیره به روستای چشین با هزینه کرد ۹ هزار و ۷۹۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، شهرداری و خیرین خبر داد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در ادامه به اجرای یک هزارو ۷۵۰ متر خط توزیع آب در زمین های تفکیکی شهرک فرهنگیان با هزینه کرد دو هزار و ۸۷۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، آبرسانی به روستای علی آباد دمق با صرف ۵۸ هزار و ۶۴۳ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی اشاره کرد.

وی پروژه های حصارکشی مخزن و فنس کشی چاه روستای کوهانین با صرف پنج هزار و ۶۰۰ میلیون ریال و فنس کشی مخزن و بهسازی چشمه روستای بابا رستم نهاوند با هزینه کرد دو هزار و۶۳ میلیون ریال را از پروژه های قابل افتتاح در این ایام برشمرد.

حسینی بیدار ضمن اشاره به اجرای ۲.۵ کیلومتر خط انتقال روستای رودآور با صرف دو هزار میلیون ریال عنوان کرد: اجرای ۴.۲ کیلومتر شبکه توزیع آب روستای گردیان شهرستان نهاوند با صرف دو هزار و ۶۱۴ میلیون  نیز در این ایام قابل بهره برداری است.

اجرای خط برق ایستگاه پمپاژ شماره یک مجتمع فتح آباد به طول ۶۰ متر و صرف یک هزار و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار

وی تجهیز، فنس کشی چاه و ساخت ایستگاه پمپاژ شماره یک مجتمع فتح آباد با صرف چهار هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و اجرای خط برق ایستگاه پمپاژ شماره یک مجتمع فتح آباد به طول ۶۰ متر و صرف یک هزار و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار را در لیست پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر سال جاری عنوان کرد.

مدیرعامل آبفای استان همچنین ضمن اشاره به پروژه قابل بهره برداری چاه آب شرب روستای احمد آباد شهرستان اسدآباد، بیان کرد: این پروژه نیز با هزینه کرد یک هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

وی اجرای خط برق چاه در شهرستان اسدآباد با صرف یک هزار و ۲۰۰ میلیون ریال و اجرای محوطه سازی و فنس کشی چاه در شهرستان مذکور با صرف ۴۰۰ میلیون ریال را از جمله پروژه های قابل افتاح در دهه فجر سال جاری برشمرد.

وی در ادامه به کلنگ زنی پروژه جمع آوری فاضلاب کوی حصار مطهری از محل اعتبارات استانی اشاره و عنوان کرد: بر همین اساس در ایام دهه فجر سال جاری هفت پروژه در شهرستان همدان با صرف ۴۶ هزار و ۴۵۲ میلیون ریال، یک پروژه در شهرستان ملایر با صرف ۵۸ هزار و ۶۴۳ میلیون ریال،سه پروژه در شهرستان نهاوند با صرف ۱۰ هزارو ۲۷۷ میلیون ریال، سه پروژه در شهرستان تویسرکان با صرف هفت هزار و ۸۰۰ میلیون ریال و ۳پروژه در شهرستان اسدآباد با صرف سه هزارو ۳۵۰ میلیون ریال آماده بهره برداری و کلنگ زنی است.

کد خبر: ۷۰٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha