۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
سود مرغداران را واحدهای بسته بندی تخم مرغ می برند| چتر کوچک سازمان حمایت، مصرف کنندگان را دربرنمی گیرد
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران:

سود مرغداران را واحدهای بسته بندی تخم مرغ می برند| چتر کوچک سازمان حمایت، مصرف کنندگان را دربرنمی گیرد

نبی پور، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران می گوید: سازمان حمایت به جای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، از واحدهای تخم مرغ شناسنامه دار حمایت می کند و همزمان بر سر تولید می زند. به این ترتیب سودش را این واحدها می برند و چوبش را تولیدکنندگان می خورند.

بازار؛ گروه کشاورزی: ناصر نبی پور، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در خصوص نوسانات قیمت تخم مرغ طی هفته های اخیر به «بازار» گفت: متاسفانه دولت به زور و با نرخ مصوب از ما تخم مرغ را می گیرد در حالی که ما این قیمت را به هیچ وجه قبول نداریم.

نبی پور با بیان اینکه تخم مرغ های شناسنامه دار گرانتر از نرخ مصوب است ارتباطی به ما ندارد، افزود: این واحدها تخم مرغ مورد نیاز خود را از ما خریداری و سپس بسته بندی می‌کنند و با قیمت بسیار بالاتری عرضه می کنند. به این ترتیب سود ما را آنها می برند و چوبش را ما می خوریم.

وی در پاسخ به این سوال که هزینه هر بسته بندی چقدر است، گفت: هر بسته بندی نهایتا هزار تومان برای این واحدها هزینه دارد اما کار به جایی رسیده است که هر تخم مرغ را هزار تومان گرانتر از تخم مرغ فله ای می فروشند! پس باید با واحدهای شناسنامه دار برخورد کنند نه ما را تحت فشار بگذارند.

نبی پور تاکید کرد: سازمان حمایت به جای اینکه از مصرف کنندگان حمایت کند از یکسری بسته بند حمایت می کند و همزمان بر سر تولید می زند.

وی در پایان گفت: به نظر می رسد انجمن تخم مرغ شناسنامه دار در اتاق بازرگانی و سازمان حمایت پارتی دارد که اینگونه مورد حمایت این سازمان ها قرار دارد.

کد خبر: ۷۰٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha