۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
پروژه آب‌رسانی به ۱۱ روستای استان سمنان افتتاح شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان:

پروژه آب‌رسانی به ۱۱ روستای استان سمنان افتتاح شد

سمنان- طاهری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان بابیان اینکه پروژه آب‌رسانی به ۱۱ روستای استان افتتاح شد، گفت: ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار، از افتتاح و بهره‌برداری ۱۱ پروژه آب‌رسانی به روستاهای استان سمنان خبر داد و اظهار داشت: آئین بهره‌برداری از این پروژه‌ها با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو در سی و هشتمین هفته پویش الف. ب ایران برگزار شد.

وی بابیان اینکه این پروژه‌ها در روستاهای شلی، آستانه، سرخده، جزن، بیابانک صوفی‌آباد، عبدالله‌آباد، ناسار، غیاث آباد، ده نمک، زمان‌آباد، پل ابریشم اجرایی شده است، تصریح کرد: ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال در پروژه‌های مذکور سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سمنان با تأکید بر اینکه مخزن زمینی به حجم ۶۵۰ مترمکعب در راستای اجرای این پروژه‌ها احداث‌شده است، افزود: تأمین آب پایدار و فشار مناسب شبکه از اهداف اصلی اجرای طرح‌های آب‌رسانی است.

طاهری بیان کرد: احداث مخزن هوایی به حجم ۲۱۰ مترمکعب، احداث خطوط انتقال به طول ۱۴ هزار و ۱۰۰ متر، توسعه شبکه توزیع آب به طول یک هزار و ۲۰۰ متر و اصلاح شبکه توزیع آب به طول هفت هزار و ۳۰۰ متر ازجمله اقدامات مهمی است که در این پروژه‌ها انجام‌شده است.

وی کاهش هدر رفت آب و هزینه‌ها را از مزایای مهم بهره‌برداری از این پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: حفر دو حلقه چاه با ظرفیت ۱۴ لیتر بر ثانیه، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت چهار لیتر بر ثانیه، حصارکشی و بهسازی چاه از جمله اقدامات مهمی است که در این پروژه ها انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان از  احداث سامانه آب‌شیرین‌کن و دو شبکه مجزا در روستای ده نمک خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها بخشی از نیاز روستاهای استان به آب شرب را رفع می‌کند.

کد خبر: ۶۹٬۹۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha