۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
محصولات فناورانه حمل‌ونقل هوشمند به نمایش درآمد
در دومین نمایشگاه شهر هوشمند؛

محصولات فناورانه حمل‌ونقل هوشمند به نمایش درآمد

فناوری‌های نوین حوزه حمل‌ونقل در دومین نمایشگاه شهر هوشمند عرضه شد. معاونت علمی و فناوری از نمایش این محصولات و تجهیزات را حمایت کرده است.

به گزارش بازار به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، کمک به فرهنگ‌سازی، ترویج و عرضه محصولات نوین حوزه هوشمندسازی بهانه‌ای شد تا ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری به عنوان یکی از حامیان دومین نمایشگاه شهر هوشمند پا به میدان بگذارد. نمایشگاهی برای توسعه بازار این حوزه و بهبود کیفیت زندگی در شهرها. یکی از بخش‌های مهم این نمایشگاه را حوزه حمل‌ونقل هوشمند تشکیل می‌دهد.

منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری درباره این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه شهر هوشمند فرصتی مناسب برای معرفی و استفاده از ظرفیت و توانمندی نخبگان ملی و بین‌المللی در حوزه فناوری‌های مرتبط با این حوزه است. چند محصول فناورانه از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه حمل‌ونقل هوشمند نیز با حمایت ستاد در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه به مدیران شهری کمک می‌کند تا توانمندی نخبگان و صاحبان ایده در این حوزه را شناسایی کنند و با فناوری‌های نوین آن آشنا شوند. این کار آنها را ترغیب به استفاده از این ظرفیت‌ها در بخش‌های مرتبط با مدیریت شهری می‌کند. یکی از این حوزه‌ها، بخش حمل‌ونقل هوشمند است.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین، گفت: در این نمایشگاه مفاهیم نوین مرتبط با شهر هوشمند ارائه شده است و در بخش دیگری از آن، محصولات فناورانه حمل‌ونقل هوشمند نیز برای علاقه‌مندان و فعالان این حوزه به نمایش گذاشته شد. در این فضا، شرایط برای معرفی توانمندی نخبگان کشور به مردم و مدیران فراهم است.

شهاب خدامرادی مسوول حوزه هوشمندسازی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با بیان اینکه حمل‌ونقل هوشمند یکی از اجزای شهر هوشمند است، بیان کرد: ستاد در این نمایشگاه برخی دستاوردها و توانمندی‌های خود را معرفی و ارائه کرده است. همچنین غرفه این ستاد در نمایشگاه، میزبان ۳ شرکت فعال در حوزه حمل‌ونقل هوشمند برای ارائه محصولات و فعالیت‌هایشان است.

دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور، سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های داخلی و بین‌المللی برگزار شده و تا ۷ بهمن‌ماه در نمایشگاه مصلی میزبان علاقه‌مندان است.

کد خبر: ۶۹٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha