۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
نمایشگاه تخصصی نیازهای بخش تولید در قزوین برگزار می شود
رئیس سازمان صمت قزوین:

نمایشگاه تخصصی نیازهای بخش تولید در قزوین برگزار می شود

قزوین- رئیس سازمان صمت استان قزوین از برگزاری نمایشگاه تخصصی نیازهای بخش تولید در استان خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی صمت قزوین، در راستای تعامل و هم افزایی بین صنعت و دانشگاه عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت استان قزوین روز دوشنبه با حمیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دیدار و گفتگو کرد.

رئیس سازمان صمت قزوین در این دیدار ضمن اشاره به ارتباط نزدیک صنعت و دانشگاه، از آمادگی این سازمان در توسعه همکاری و تعامل دوسویه با دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین خبر داد و گفت: یکی از موضوعات اساسی و مورد تاکید وزارت صمت در سال جهش تولید، موضوع نهضت تولید داخل است.  

وی افزود: با راه اندازی سامانه «توان تولید» تمامی تولیدکنندگان می توانند با ثبت محصول تولیدی خود در این سامانه از  واردات محصولات مشابه آن محصول ممانعت کنند.

افضلی همچنین برگزاری نمایشگاه تخصصی نیازهای بخش تولید را به عنوان یکی دیگر از  برنامه های سازمان صمت استان در همین راستا برشمرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در جامعه به خاطر شیوع ویروس کرونا، رفتار مصرف کنندگان در خرید محصولات مورد نیاز خود  تغییر کرده  است که با توجه به پتانسیل علمی بالای دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، توسعه app ها می تواند موضوع مشترک دیگری در ارتباط با تعامل و همکاری مشترک بین صنعت و دانشگاه باشد.

کد خبر: ۶۹٬۸۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha