۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
۱۰۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۱۰۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شد

ایلام- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون به ۱۲ هزار و ۵۶۵ طرح کسب و کار در این استان معادل ۱۰۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونا پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، شکرالله شیرخانی اظهار کرد: تاکنون به ۱۲ هزار و ۵۶۵ طرح کسب و کار در این استان معادل ۱۰۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونا پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: این طرح ها سبب اشتغال ۱۴ هزار و ۱۱ نفر در استان شده است و یک هزار و ۴۰۸ طرح دیگر در شعب بانکی نیز در دست بررسی قرار دارند.

شیرخانی با بیان اینکه سهم استان ایلام از اعتبارات کرونا ۲۱۶ میلیارد تومان است، افزود: تاکنون ۷۶.۵ درصد این تسهیلات به متقاضایان پرداخت شده و امیدواریم سایر طرح ها نیز بتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: مجموع طرح های متقاضی تسهیلات در استان ۱۴ هزار و ۳۶۴ طرح است که سبب اشتغال ۱۶ هزار و ۵۵۷ نفر شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام همچنین به رفع اشکالات سامانه کارا اشاره کرد و افزود: در رایزنی با مسئولان کشوری سعی شد مشکلات این سامانه برای ثبت‌نام متقاضیان برطرف شود که تغییرات گسترده‌ای نیز در این سامانه به انجام رسید تا امکان دسترسی و ثبت‌نام راحت برای متقاضیان فراهم شود.

کد خبر: ۶۹٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha