۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
۹۰ درصد مطالب فضای مجازی درباره بی کیفیتی مواد غذایی دروغ است
معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد:

۹۰ درصد مطالب فضای مجازی درباره بی کیفیتی مواد غذایی دروغ است

مرندی مقدم، معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد گفت: اکثر قریب به اتفاق (۹۰ درصد) مطالب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص بی کیفیت بودن مواد غذایی، دروغ محض است.

به گزارش بازار، وحید مرندی مقدم در نشست خبری رئیس سازمان ملی استاندارد افزود: به عنوان مثال فردی در فضای مجازی خود را عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی معرفی کرده و مطالبی در خصوص مواد غذایی بیان می‌کند و بعد از پیگیری ما مشخص شد که چنین فردی در دانشگاه شهید بهشتی وجود ندارد.

وی با رد وجود قرص در بعضی کیک‌ها گفت: از سوی دیگر بعضی مطالب در فضای مجازی درباره وجود کرم زنده در سوسیس و کالباس پخش می‌شود که اصلا صحت ندارد.

مرندی مقدم افزود: برای ساخت سوسیس و کالباس، با برش‌هایی که دستگاه‌ها میزنند، امکان زنده ماندن گاو هم وجود ندارد چه برسد به کرم!

وی اضافه کرد: حتی موارد منتشر شده در فضای مجازی را پیگیری کردیم و متوجه شدیم که اصلا مکانی که اعلام شده وجود خارجی ندارد.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد گفت: مردم بدانند هر آنچه در فضای مجازی در خصوص بی کیفیت بودن مواد غذایی مطرح می‌شود ۹۰ درصد دروغ محض و در راستای سلب اعتماد مردم است.

کد خبر: ۶۹٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha