۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
استان‌های کم مصرف برق و گاز، تشویقی می‌گیرند
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف توانیر:

استان‌های کم مصرف برق و گاز، تشویقی می‌گیرند

مدقق، مدیرکل دفتر مدیریت مصرف توانیر گفت: استان‌هایی که با مدیریت مصرف برق و گاز، کاهش مصرف داشته باشند در قالب پویش همدلی انرژی، تشویقی دریافت می‌کنند.

به گزارش بازار، هادی مدقق با بیان اینکه این تشویقی بر اساس میزان صرفه جویی انجام شده در بخش گاز و برق تعیین خواهد شد افزود: براساس میزان صرفه جویی انجام شده برق و گاز، در آن استان، نیاز سنجی خواهد شد و با توجه به کمبودهای موجود، هدایایی از جمله اتوبوس شهری و یا موارد مورد نیاز در بخش بهداشت و درمان ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پویش همدلی انرژی برای همه مشترکان برق و گاز اجرا می‌شود گفت: مشترکانی که در این دو بخش مصرف خود را مدیریت و آن را کاهش دهند براساس خوداظهاری که در سامانه برق من  انجام خواهند داد به قید قرعه جوایزی دریافت خواهند کرد.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف توانیر ادامه داد: برای شرکت در این پویش، مشترکان گاز و برق می‌توانند با خاموش کردن یک لامپ اضافه و یا کم کردن یک درجه‌ای گرمای منازل و یا واحدهای تجاری اقدام به کاهش مصرف و ما را در رسیدن به هدف نهایی این پویش یعنی کاهش ۱۰ انرژی یاری کنند.

مدقق با بیان اینکه نهادینه سازی فرهنگ مدیریت مصرف انرژی، مهم‌ترین دلیل برای اجرای این پویش در سراسر کشور است گفت: در فصل زمستان با توجه به افزایش مصرف گاز، سوخت رسانی به نیروگاه‌ها مختل می‌شود که در این شرایط نیازمند همراهی مشترکان گاز و برق هستیم.

کد خبر: ۶۹٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha