۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
پرداخت ۶۲ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان استان بوشهر
مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر خبر داد؛

پرداخت ۶۲ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان استان بوشهر

بوشهر- حیدری بریدی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۶۲ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان استان بوشهر پرداخت می‌شود.

حمید حیدری بریدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در جریان سیل شانزدهم آذرماه امسال شاهد ورود خسارت‌های گسترده‌ای در برخی از شهرها و روستاهای استان بوشهر بودیم که بیشترین خسارت‌ها در دشتستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای بازسازی شده توسط بنیاد مسکن در جریان این سیل خسارتی ندیده‌اند، خاطرنشان کرد: میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی در کشور ۴۸ درصد است و این میزان در استان بوشهر ۵۷ درصد است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه ساخت ۳۲۵ واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: عملیات اجرایی ۱۷۸ واحد آغاز شده است.

وی با بیان اینکه آرماتوربندی ۱۳۱ واحد در حال اجرا است، ادامه داد: بتن‌ریزی فونداسیون برای ۶۱ واحد انجام شده، دیوارکشی در هفت واحد و سقف برای چهار واحد اجرا شده است.

حیدری بریدی خاطرنشان کرد: این کارها در حالی محقق شده است که فقط ۵۱ روز از زمان وقوع سیل گذشته است و این موضوع بیانگر تلاش ویژه برای بازسازی این مناطق است.

کد خبر: ۶۹٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha