۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
غلبه قطعه سازان داخلی بر محدودیت های تحریم
مدیرعامل شرکت بهمن موتور مطرح کرد

غلبه قطعه سازان داخلی بر محدودیت های تحریم

ضرابیان، مدیرعامل شرکت بهمن موتور گفت: قطعه سازان در حال غلبه بر محدودیت‌های تحریمی هستند و اثرات تحریم بر صنعت خودروسازی و قطعه سازی هر روز کمتر می‌شود.

به گزارش بازار، محمد ضرابیان افزود: سازندگان داخلی در حال فائق آمدن بر شرایط بدعهدی شرکای خارجی و تبعات تحریم‌ها هستند و اکنون با شرایطی که در صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی مهیا شده، نشان می‌دهد دشمنان در دستیابی به هدف خود در ضربه زدن به مجموعه خودروسازی و اقتصاد کشور موفق نشده اند.

وی با اشاره به آغاز بکار نمایشگاه داخلی سازی قطعات خودرو دو محصول جدید گروه بهمن (فیدیلیتی و دیگنیتی) گفت: امیدواریم بتوانیم از زنجیره تامین داخل کشور بهره ببریم و قطعه سازان داخلی بتوانند همه قطعات ارائه شده در این نمایشگاه را تولید کنند تا بتوانبیم از آن در خط تولید استفاده کنیم.

ضرابیان ادامه داد: همه قطعات دو خودروی یاد شده حتی قطعات با فناوری بالا از جمله موتور، صندلی، چراغ‌های ال‌ای دی و قطعات تریم می‌تواند از محل تولید داخلی تامین شود و هیچ محدودیتی در این باره نداریم.

ضرابیان گفت: برای محصول فیدیلیتی برنامه ریزی کردیم تا در یک سال و نیم آینده بتوانیم به ۵۰ درصد ساخت داخل برسیم یعنی در یک سال و نیم آینده کارگاه پرس اندازی را راه اندازی خواهیم کرد تا بتوانیم قطعات پرسی بدنه را در داخل تولید کنیم ضمن اینکه حجم سرمایه‌گذاری روی بدنه و ساخت قطعات بدنه این نوید را برای زنجیره ساخت داخل خواهد داشت که کار ادامه دار و تیراژ محصول زیاد و اقتصادی خواهد بود.

وی افزود: محصول دیگنیتی را نیز در یک سال و نیم آینده تا ۳۰ درصد داخلی سازی خواهیم کرد.

کد خبر: ۶۹٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha