۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
گسترش روابط اقتصادی بخش تعاون با فعالان اقتصادی رومانی
سفیر جدید ایران در رومانی وعده داد؛

گسترش روابط اقتصادی بخش تعاون با فعالان اقتصادی رومانی

سفیر جدید ایران در کشور رومانی با حضور در کمیسیون کشاورزی و آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های بخش تعاون، گسترش روابط اقتصادی بخش تعاون با فعالان اقتصادی کشور رومانی را در دستور کار قرار داد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تعاون ایران، ارسلان قاسمی رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران با بیان این مطلب گفت: در این نشست ظرفیت ها و توانمندی های بخش تعاون در حوزه های کشاورزی، صنایع غذایی، دانش بنیان، حمل و نقل و صنایع پتروشیمی و انرژی معرفی شد.

وی ادامه داد:با توجه به ضرورت گسترش روابط اقتصادی با کشورهای دنیا همچنین روابط مناسب سیاسی و اقتصادی ایران با کشور رومانی، زمینه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قاسمی اظهار داشت: حسب آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران، در ۹ماهه حدود ۳ میلیون دلار صادرات صنایع غذایی و محصولات کشاورزی به کشور رومانی صادرات داشتیم که به نظر می رسد این حجم مبادله با توجه به تغییراتی که در وضعیت سیاسی و اقتصادی دنیا به وجود آمده امکان توسعه تا چندبرابر وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه، سفیر ایران در رومانی، آمادگی سفارت را برای همکاری با بخش تعاون اعلام کرد و مقرر شد در اولین گام، گسترش روابط اقتصادی بخش تعاون با فعالان اقتصادی کشور رومانی در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: ۶۹٬۶۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha