۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
تغییر ساعات کاری ادارات در اردبیل
به مدت یک هفته اجرایی خواهد شد؛

تغییر ساعات کاری ادارات در اردبیل

اردبیل - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: ساعات کاری ادارات به غیر از مراکز امدادی و درمانی و خدمات عمومی از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۲:۳۰ از روز شنبه، به‌مدت یک هفته اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، یعثوب نژاد محمد صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری اردبیل، با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، ساعات کاری ادارات به‌صورت موقت تغییر می کند، اظهار داشت: بر این اساس ضمن تاکید بر توجه و دقت لازم در استمرار برنامه کاری و فعالیت جاری دولت در دستگاه های اجرایی و جلوگیری از هرگونه اختلال در امور و خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف استان استفاده از حداقل نیروی انسانی و نیز کاهش تراکم نیرو در اتاق ها، موافقت با مرخصی ها و انجام اموری که ارتباط مستقیم با ارباب رجوع ندارد به شیوه دور کاری توصیه و در اختیار مدیران قرار می گیرد تا متناسب با شرایط تصمیمات لازم را اتخاذ کنند. 

وی افزود: ساعات کاری ادارات به غیر از مراکز امدادی و درمانی و خدمات عمومی از ساعت هشت صبح لغایت ساعت ۱۲:۳۰ از روز شنبه مورخه ۱۰ اسفند ۹۸ بمدت یک هفته خواهد بود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: تمامی واحدهای اداری در صورت داشتن ارباب رجوع موظف به پاسخگویی تا ساعت ۱۴:۳٠ و مطابق روال عادی هستند و از موکول کردن امور مراجعان به روز بعد به دلیل محدود شدن موقتی ساعات اداری خودداری کنند.

وی تصریح کرد: تصمیمات و تمهیدات بعدی متعاقبا از طریق روابط عمومی استانداری و رسانه های رسمی و صداوسیما اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر: ۶٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha