۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
ترس و وحشت فرانسه را فراگرفت| گونه جدید ویروس کرونا می‌تازد
ایل جورناله ایتالیا:

ترس و وحشت فرانسه را فراگرفت| گونه جدید ویروس کرونا می‌تازد

فرانسه بابت یک گونۀ جدید کووید احساس وحشت میکند.

به گزارش بازار به نقل از واکسن آنلاین، وزیر بهداشت فرانسه گفت چنانچه قرار باشد اوضاع به سبب شیوع غیرقابل کنترل گونۀ انگلیسی ویروس کرونا که بسیار مسری تر از گونۀ سنتی آن است رو به وخامت بگذارد، ممکن است تدابیر سختگیرانه تری را اتخاذ نماییم.

چنانچه سطح گونۀ انگلیسی به طرز قابل توجهی افزایش یابد، تعطیلی فعالیت ها احتمالاً به امری ضروری تبدیل خواهد شد. طبق آخرین تخمین ها گونۀ جدید تقریباً ۱.۴ درصد مواقع روزانۀ ابتلا به ویروس کرونا را تشکیل می دهد. دولت در خصوص واکسن بسیار امیدوار است. البته چنانچه تمامی واکسن های سفارش داده شده مورد تأیید مقامات بهداشتی اروپا و جهان قرار گیرد.

یک کانون جدید شیوع کووید در بیمارستانی در نزدیکی پاریس آغاز گردیده است. بین ۱۶۰ الی ۱۷۰ بیمار به آن مبتلا شده اند. البته فقط بیمارستان مزبور در تیررس قرار نگرفته است. در مناطق مختلف فرانسه به شکل تصاعدی موارد جدید سرایت مشاهده شده است. این امر در جنوب شرق و نیز در مرکز و شرق این کشور مشاهده شده است.

چنانچه اوضاع به همین منوال پیش برود، پاریس باید به کارزار واکسیناسیون سرعت بخشیده و تعداد بسیاری از شهروندان را پوشش دهد. مشکل اینجاست که طرح فرانسه به کندی پیش می رود. این در حالی است که در انگلیس تاکنون بیش از ۵ میلیون نفر و در ایتالیا نیز ۱ و نیم میلیون نفر واکسن زده اند. لیکن در فرانسه تنها ۷۰۰ هزار نفر واکسینه شده اند.

با تلفیق کندی فرایند واکسیناسیون و شایعات مربوط به شیوع گونۀ جدید کووید فضایی از ترس و وحشت در فرانسه حاکم گردیده که مردم این کشور این روزها با آن دست و پنجه نرم می کنند.

کد خبر: ۶۹٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha