۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
اعطای ۱.۷ میلیارد تومان تسهیلات به متولیان اقامتگاه‌های بومگردی در استان همدان
معاون میراث فرهنگی همدان خبر داد:

اعطای ۱.۷ میلیارد تومان تسهیلات به متولیان اقامتگاه‌های بومگردی در استان همدان

همدان - قاسمی؛ معاون سرمایه گذاری و امور طرح های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از اعطای تسهیلاتی بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به متولیان اقامتگاه های بومگردی در این استان خبر داد.

علیرضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اقامت گاه های بومگردی با هدف رونق گردشگری ایجاد شده اند، عنوان کرد: تعداد ۴۰ واحد بومگردی روستایی در استان همدان ایجاد یا درحال راه اندازی است.

معاون سرمایه گذاری و امور طرح های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با تاکید بر اینکه ایجاد اقامتگاه های بومگردی در روستاهای استان همدان اشتغال پایدار را به دنبال داشته است، اظهار کرد: اقامتگاه های بومگردی روستایی با ایجاد و توسعه زیرساخت های اشتغال پایدار باعث معرفی ظرفیت های گردشگری به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی شده است.  

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها نیاز بود تا از اقامتگاه های بوم گردی حمایت شود که بدین ترتیب در راستای توسعه گردشگری روستایی، در زمینه های مختلف از اقامتگاه های بومگردی روستایی حمایت هایی به عمل آمده است. 

قاسمی از واگذاری تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای بومگردی روستایی سخن گفت و عنوان کرد: پرداخت تسهیلات براساس نوع فعالیت واحدهای بومگردی متغیر انجام می پذیرد.  

معاون سرمایه گذاری و امور طرح های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از اعطای تسهیلاتی بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به اقامتگاه های بومگردی در این استان خبر داد.

وی یاد آورشد: تسهیلات واگذار شده به متقاضیانی که در توسعه بومگردی روستایی سرمایه گذاری می کنند در رقمی بین ۲۵۰ میلیون تومان یا ۳۰۰ میلیون تومان متغیر است.

کد خبر: ۶۹٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha