۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
ساماندهی واحدهای صنفی مهدی‌شهر یک مطالبه جدی اقتصادی است
یک کارشناس اقتصادی:

ساماندهی واحدهای صنفی مهدی‌شهر یک مطالبه جدی اقتصادی است

مهدی شهر- یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه ساماندهی واحدهای صنفی مهدی‌شهر یک مطالبه جدی اقتصادی است، گفت: در سایه این ساماندهی می تواند ارتقای بهره وری و راندمان کاری اصناف را شاهد بود.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره مهم‌ترین مطالبات اقتصادی شهرستان مهدی‌شهر بیان کرد: ساماندهی واحدهای صنفی یکی از مهم‌ترین مطالبات این شهرستان مستعد در حوزه تولید، صنعت، معدن و حتی گردشگری و خدمات است که باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

وی خواستار تقویت بنیه مالی اتاق بازرگانی مهدی‌شهر شد و بیان داشت: اتاق نقش مهمی درزمینهٔ تسهیل صادرات، ارتقای ظرفیت‌ها و شناساندن داشته‌های مهدی‌شهر به استان و تمام ایران دارد.

این مدرس دانشگاه همچنین ارتقای عملکرد اداری و سیستم مکاتبات و بایگانی اتاق اصناف و اتحادیه‌ها را نیز ازجمله مهم‌ترین مطالبات اقتصادی شهرستان مهدی‌شهر دانست.

محمدی افزود: در نشستی که با حضور مسئولان اقتصادی استان سمنان و شهرستان مهدی‌شهر در روزهای نخست اسفندماه سال جاری برگزار شد در راستای افزایش بهره‌وری و ارتقای عملکرد تشکل‌های صنفی و پیگیری موارد قانونی پیرامون آن تصمیماتی گرفته‌شد اما باید اهتمام جدی مسئولان را نیز در اجرای این مصوبات شاهد باشیم.

وی گفت: مهدی‌شهر به‌واسطه نزدیکی به سمنان و همچنین قرارگیری در چهارراه شمال- جنوب و شرق و غرب استان سمنان دارای ظرفیت‌های ویژه اقتصادی، گردشگری، صنعتی و حتی معدنی است که توجه به مطالبات اقتصادی آن می‌تواند در پیشبرد اهداف این منطقه مؤثر باشد

کد خبر: ۶٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha