۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۷
کیا نیرو ۲۰۲۲ چه زمانی وارد بازار می شود؟
نگاهی به خودرو الکتریکی کره ای

کیا نیرو ۲۰۲۲ چه زمانی وارد بازار می شود؟

کیاموتورز، محصول جدید خود یعنی نیرو را با دو سیستم قوای محرکه هیبریدی و الکتریکی برای اواخر سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: برف و سرمای بسیار زیاد در سوئد سبب شده که خودروسازان در دنیا برای آزمایش محصولاتشان به آنجا بروند. کیاموتورز نیز برای تست اولیه نسل جدید نیرو، محصول جدیدش را با پوشش استتاری بسیار زیاد مورد آزمایش قرار داده است. این دومین باری هست که این خودروساز کره‌ای محصول جدید خود را برای تست به میدان آورده است.

نسل جدید نیرو تغییراتی در فاصله محوری داشته و کمی بزرگتر شده است. این تفاوت به وضوح در اندازه سقف که بلندتر شده، تغییر سایز درهای عقب و چرخ‌ها به وضوح دیده می‌شود. ستون سی این خودرو برای افزایش ایمنی و متناسب با تغییرات ایجاد شده روی ابعاد خودرو، دستخوش تغییر قرار گرفته که گویایی افزایش ابعاد ئ اندازه خودرو است.

کیا برای تست این خودرو نمای جلو بدنه را با پوشش‌های سنگین استتاری پنهان کرده است، اما رندرهای دیجیتالی از این خودرو در سال گذشته منتشر شد که تا حدود زیادی چهره آن را نمایان کرده بود. عکس‌های جاسوسی که در چند روز گذشته از این خودرو انتشار یافته بود، تا حدودی طراحی ظاهری آن را نمایان کرده بود. کیا برای طراحی و تولید چراغ‌ها این خودرو از فناوری لیزر و لنز استفاده کرده تا ظاهر را زیباتر نشان دهد.

نمای عقب خودرو نیز به چنین پوشش‌های مجهز شده تا پیش از رونمایی رسمی ظاهر اصلی خودرو نمایان نشود. طراحی ویژه چراغ‌های عقب این خودرو معرف طراحی جسورانه و اسپرت کیاموتورز برای این کراس اوور الکتریکی است. شاید با این طراحی، خط مشی کیا برای خودروهای الکتریکی و هیبریدی تغییر کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که کیا برای این خودرو دو سیستم محرک هیبریدی و الکتریکی را در نظر گرفته است. در هر دو پلت فرم چهارچرخ محرک خواهد بود. گفتنی است که زمان عرضه خودرو به بازارهای متفاوت، سیستم انتقال قدرت نیز تفاوت خواهد داشت. این خودروساز کره‌ای برای افزایش اقبال فروش محصولش در بازار، تجهیزات رفاهی بسیار زیادی را در خودرو نصب کرده است. این خودرو در اواخر سال ۲۰۲۲ به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

کد خبر: ۶۹٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha