۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
مشکل تامین کالاهای اساسی در اردبیل برطرف شد/ ۱۵۰ تن روغن خام در حال انتقال به استان
مدیرکل استاندار اردبیل:

مشکل تامین کالاهای اساسی در اردبیل برطرف شد/ ۱۵۰ تن روغن خام در حال انتقال به استان

اردبیل- وطن‌دوست، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: مشکل تامین کالاهای اساسی در اردبیل برطرف شد و در حال حاضر تمامی اقلام استان اردبیل به اندازه کافی وجود دارد.

حسین وطن‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در اردبیل اظهار داشت: مشکل تأمین کالاهای اساسی در اردبیل برطرف شد و در حال حاضر تمامی اقلام استان اردبیل به اندازه کافی وجود دارد.

وی با اشاره به این که تمامی اقلام مورد نیاز به اندازه کافی در بازار تزریق می‌شود، بیان کرد: در حالی که استان اردبیل تأمین کننده بخش کمی از تخم‌مرغ روزانه شهروندان است اما با تلاش مسئولان توانسته‌ایم با قیمت مصوب این محصولات را تأمین کرده و در اختیار مردم قرار دهیم.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: ۱۵۰ تن روغن خام نیز در حال انتقال به استان است که بعد از تبدیل آن به روغن مصرف خوراکی در بین مردم هم‌استانی‌ها توزیع و مورد استفاده قرار خواهد گرفت و درصدد هستیم برنج وارداتی و شکر را نیز به قیمت مصوب در اختیار مردم قرار دهیم.

وطن‌دوست اظهار کرد: تهیه و توزیع گوشت قرمز نیز بدون هیچ مشکلی ادامه دارد و اثبات قیمت مرغ نیز محقق شده است که در این زمینه تمهیدات و هماهنگی‌های لازم برای تأمین تولید داخلی و کسری مورد نیاز انجام یافته است.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای جلوگیری از توزیع نهاده‌های دامی خارج از شبکه نیز با نظارت و رصدهای لازم در حال انجام است که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم انجام یافته و تمام سعی و تلاش ما تحقق اهداف مورد نظر برای ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

کد خبر: ۶۹٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha