۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
مرسدس بنز سی کلاس «فیس لیفت» چگونه است
محصول اقتصادی بنز در سال ۲۰۲۱

مرسدس بنز سی کلاس «فیس لیفت» چگونه است

مرسدس بنز سی کلاس، از حالت اقتصادی خود خارج شده و با اتاق دبیلیو ۲۰۶ برای نخستین بار به بازارهای جهانی در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصاویری از مرسدس بنز کلاس سی با استتار نمای جلویی و عقبی خودرو منتشر شده است. پیش از انتشار این تصاویر، دو مدل دیگر از این خودرو با وضعیت مشابه توسط عکاسان شکار و در فضای مجازی منتشر شده بود. اما گمانه زنی ‌ها در خصوص عرضه این مدل با قدرت و عملکرد بالا توسط مرسدس بنز وجود دارد.

مرسدس بنز برای بررسی آزمایشی این خودرو آن را در اشتوتگارت تست فنی کرد، این تست نشان می‌دهد که اصلاح در این نمونه انجام و به زودی به خط تولید می‌رسد.

آنچه که در تصاویر می‌توان از این خودرو متوجه شد، سی کلاس در این فیس لیفت فاقد سانروف است. اما مجهز به شیشه‌های دودی، آینه‌ های جانبی رنگی و تزئینات آیرودینامیکی است.

سی کلاس در نسخه فیس لیفت از نظر طراحی حجیم و بزرگتر شده است، اما این تغییرات صرفا منوط به ظاهر نیست و بلکه در بخش داخلی نیز تغییرات عمده‌ای صورت گرفته است. شاید در این مدل سی کلاس دیگر آن خودرو جمع و جور نباشد.

کابین سی کلاس ممکن هست مورد بررسی دقیق تر قرار بگیرد، اما همه می‌دانند که سی کلاس سدان با سی کلاس واگن استیشن به موازت پیشرفت کرده است. از سوی این کلاس برای نخستین بار در دنیا قرار است با اتاق دبیلو ۲۰۶ به بازار عرضه شود.

این کابین باید چند ماهی در بازارهای آلمان عرضه شود تا با آمادگی بهتری به بازار جهانی ارائه شود. مدل‌ های مختلف از کلاس سی ای ام جی در سال ۲۰۲۲ به همراه نسخه استاندارد آن در اوایل سال ۲۰۲۲ به بازار معرفی خواهد شد.

هنوز خبری در خصوص ارائه کلاس سی فیس لیفت در آمریکا منتشر نشده است، اما این خودروساز آلمانی برای کاهش هزینه‌ های خود تولیداتش را در آمریکا کاهش داده است. بنابراین باید منتظر بود که مرسدس  بنز چه تصمیمی برای عرضه این خودرو به بازار خواهد داشت.

کد خبر: ۶۹٬۲۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha