۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
ثبت ۳۵۰۰ مورد بازرسی و کنترل کمی و کیفی سوخت در پمپ‌بنزین‌های همدان
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد:

ثبت ۳۵۰۰ مورد بازرسی و کنترل کمی و کیفی سوخت در پمپ‌بنزین‌های همدان

همدان - روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از ثبت سه هزار و ۵۰۰ مورد بازدید کنترل کیفتی و کمی سوخت مصرف‌کنندگان و پمپ بنزین های استان همدان از ابتدای سال تاکنون خبر داد

امین روستایی در گفتگو با خبرنگار بازار از تداوم کنترل و نظارت بر کیفیت و کمیت توزیع سوخت در استان همدان خبر داد و گفت: رضایت عمومی از کیفیت سوخت اعتبار شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان بوده و این مهم همیشه در دستور کار قرار دارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان عنوان کرد: تأمین سوخت تمامی مصرف کنندگان و توزیع فرآورده از سال های دور تاکنون وظیفه ذاتی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان بوده و همچنین کنترل های کیفی و کمی قبل، حین و بعد از تحویل فرآورده به مشتری توسط کارشناسان مجرب منطقه  انجام می شود.

روستایی با اشاره به اینکه کنترل ها توسط کارشناسان به صورت دوره ای و مستمر انجام می شود؛ افزود: آموزش های لازم نیز در دوره های آموزشی جداگانه در محل انبار نفت ایثارگران و حتی در محل فعالیت واحد مصرف‌کننده اعم از نیروگاه شهید مفتح، کارخانه های سیمان و دیگر صنایع عمده به اپرتورهای فنی مربوطه داده می شود.

روستایی از ثبت سه هزار و ۵۰۰ مورد بازدید کنترل کیفتی و کمی سوخت مصرف‌کنندگان و پمپ بنزین های استان همدان  از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: برای پیشگیری از هرگونه اختلال در فرآیند تولید در صنایع و مصرف‌کنندگان عمده سوخت فرآورده جایگزین و دوم از طریق سامانه «سدف» تامین و در اختیار قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۶۹٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha