۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
ایجاد ۵۰۰۰ شغل برای مددجویان استان بوشهر
با کاریابی و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی؛

ایجاد ۵۰۰۰ شغل برای مددجویان استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از ایجاد ۵۰۰۰ شغل برای مددجویان استان بوشهر با کاریابی و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد لطفی عصر چهارشنبه در نشست با مدیران بانک ملت استان بوشهر اظهار داشت: امسال با ۱۰۷ درصد تحقق برنامه، ایجاد اشتغال مددجویان بوشهری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: از پنج هزار اشتغال ایجادشده، ‌هزار ۳۲۳ مورد در حوزه کاریابی و مابقی از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان ایجادشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: طرح‌های اشتغالی از طریق تسهیلات در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، صیادی، خدماتی، صنایع‌دستی و تولیدی و فنی اجراشده است.

وی الگوهای نوین در زمینه اشتغال‌زایی با تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی را یکی از اولویت‌های کمیته امداد برشمرد و خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و رسیدن به استقلال معیشتی از مهم‌ترین نیازهای خانواده‌های مددجوی این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: فرآیند ایجاد اشتغال این نهاد بر اساس استعداد سنجی، مشاوره شغلی، آموزش، پرداخت تسهیلات، کاریابی در مؤسسات، شرکت‌ها و بخش خصوصی، نظارت و پایش مستمر و درنتیجه بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان است.

کد خبر: ۶٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha