۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
۹ هزار گروه جهادی با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همکاری می کنند
مدیر عامل بنیاد احسان:

۹ هزار گروه جهادی با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همکاری می کنند

لرستان- مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به اینکه گروه های جهادی، خیریه ها و مردمی همکاری لازم را با ستاد دارند گفت: در کل کشور ۹ هزار گروه جهادی با ستاد همکاری می کنند که استان لرستان با همکاری ۷۰۰ گروه جهادی در این زمینه، رتبه اول را دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید سلیمانی ظهر امروز در مراسم رزمایش ورزش احسان که در سالن ورزشی شهید چاغروند خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: مشکل مدیریتی و منابع از مهمترین مشکلات در کشور بوده اما در هر جایی که کار به مردم سپرده شده مشکل مدیریتی و منابع حل شده است.

وی افزود: در موضوعات اساسی انقلاب اسلامی در حوزه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، راهبرد رهبری این است که مسائل را هنرمندانه به دست مردم بسپاریم که این موضوع در بنیاد احسان سرلوحه قرار داده شده و تلاش بر این است که هر کاری می کنیم در چرخه مدیریت مردمی باشد.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به اینکه گروه های جهادی، خیریه ها و مردمی همکاری لازم را با ستاد دارند گفت: در کل کشور ۹ هزار گروه جهادی با ستاد همکاری می کنند که استان لرستان با همکاری ۷۰۰ گروه جهادی در این زمینه، رتبه اول را دارد.

سلیمانی تصریح کرد: گروه های جهادی فرصتی فراهم کرده اند که فعالیت این گروه ها منجر به حل مسائل و مشکلات می شود و با این کار محدوده مدیریتی و منابع رفع می شود.

وی با اشاره به امیدبخشی در بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: هسته مرکزی گفتمانی رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، امیدآفرنیی است و یکی از ابزارهایی که می توان جریان امید را در جامعه تقویت کرد، ورزش است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) عنوان کرد: یکی از مزیت های استان لرستان این است که ورزش پایه است و خروجی های استان قهرمانان و پهلوان هستند که اگر جریانات مردمی را بر روی مزیت ها مستقر شوند، منجر به استفاده بهینه از ظرفیت ها است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در استان تمرکز ویژه ای بر روی کشتی انجام خواهد شد و استعداد یابی در این حوزه یکی از محورهای اصلی است.

وی اظهار داشت: قرار شد با محوریت ورزش کشتی، جریان امید احیا شود و با توجه به اینکه یکی از مولفه های ورزش باستانی فتوت وجوانمردی است، در واقع ۷۰۰ گروه پوریای ولی در استان وجود دارد که در همه مسائل به کمک مردم می شتابند و این فصل مشترک ما با ورزش است.

کد خبر: ۶۹٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha