۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
چایخانه های اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
رئیس اتحادیه چایخانه داران اصفهان:

چایخانه های اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

اصفهان- رئیس اتحادیه چایخانه داران اصفهان گفت: با توجه به شیوع کرونا کووید ۱۹ قهوه خانه ها و چایخانه ها در شهرستان اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

امیر آبدار در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه استفاده از مواد دخانی مانند قلیان می تواند در شیوع بیماری ویروسی نقش داشته باشد، اظهار داشت: اگر مواد دخانی مانند قلیان به صورت مشترک مورد استفاده قرار بگیرد ریسک شیوع کرونا کووید ۱۹ را افزایش می دهد.

وی افزود: ریسک شیوع عفونت های حاد تنفسی از جمله کرونا کویید ۱۹ و آنفولانزا از طریق مواد دخانی بالا می رود و افرادی که مصرف کننده دخانیات مانند قلیان هستند مستعد ابتلا به عفونت های شدیدتری می شوند.

رئیس اتحادیه چایخانه داران اصفهان با تاکید بر اینکه سلامت شهروندان خط قرمز این اتحادیه و اتاق اصناف شهرستان اصفهان است، افزود: در جهت ممانعت از شیوع بیماری های ویروسی نظیر کرونا کووید ۱۹ تمام چایخانه ها، قهوه خانه ها از امروز، ششم اسفندماه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

آبدار با بیان اینکه ابلاغیه تعطیلی چایخانه های شهرستان اصفهان تا اطلاع ثانوی مربوط به چایخانه های مجوزدار و زیرنظر اتحادیه چایخانه داران هستند، تصریح کرد: چایخانه های فعال در حاشیه شهر توسط پلیس امنیت نظارت می شود.

کد خبر: ۶٬۹۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha