۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
صرف ماهانه ۳ میلیارد تومان هزینه در راستای ارائه خدمات پستی به همدانی‌ها
مدیرکل پست استان همدان در گفتگو با بازار اعلام کرد:

صرف ماهانه ۳ میلیارد تومان هزینه در راستای ارائه خدمات پستی به همدانی‌ها

همدان - امیدی، مدیرکل پست استان همدان گفت: ماهانه بیش از سه میلیارد تومان در راستای ارائه خدمات به شهروندان در پست همدان هزینه می شود.

محمد امیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تلاشهای صورت گرفته توسط مجموعه پست استان همدان در مسیر توزیع مناسب مرسولات پستی در ایام شیوع کرونا و افزایش شمار مرسولات گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار توزیع صحیح و به موقع مرسولات از مسئولیت های پست در قبال مشتریان خود است که به خوبی در حال انجام است.

امیدی با اشاره بازاریابی باجه ای افزود: درآمد پایدار شبکه پستی در بخش جذب ترافیک باجه ای است که این مهم نظارت دقیق تر، مستمر و هوشمندانه را می طلبد.

مدیرکل پست استان همدان تاکید کرد: با تحولات فناوری، خواست و ذائقه مشتریان تغییر کرده بنابراین بازاریابی باید بتواند به سرعت تغییرات شرایط محیط را درک و متناسب با آن برنامه ریزی کند.

وی با اشاره به اینکه چهار هاب پستی در کشور تعریف شده است، اظهار کرد: چهار هاب پستی در کشور تعریف شده که استان همدان نیز یکی از این هاب‌ها را در اختیار دارد به‌طوریکه مرسولات غرب کشور را همدان دریافت می‎کند و از همدان به سایر نقاط فرستاده می‎شود.

وی با بیان اینکه در شرکت پست به دنبال ایجاد خدمات نو هستیم تا سهم خود را از بازار افزایش داده و با طراحی سرویس های نوین مخاطبین جدیدی جذب کنیم، گفت: گسترش فناوری اطلاعات نه تنها سبب کمرنگ شدن خدمات پستی نشده بلکه با سرویس های جدیدی که در بستر آی تی طراحی شده و خدماتی که متناسب با نیاز مردم ارائه می‌شود، نیاز پست و اهمیت آن به عنوان تکمیل کننده زنجیره خرید و فروش بیش از پیش مورد استقبال و توجه مردم و نهادها قرار گرفته است.

امیدی عنوان کرد: ماهانه بیش از سه میلیارد تومان از بابت ارائه خدمات به شهروندان در پست همدان هزینه می شود که این هزینه کرد باید منجر به رضایت شهروندان،جذب ترافیک بیشتر و نظم و انضباط اداری شود.

مدیرکل پست استان همدان همچنین از وجود ۵۰۱ واحد پستی شامل ۴۳ واحد دولتی و ۴۵۸ واحد خصوصی در استان همدان خبر داد و با بیان اینکه ۳۱۶ واحد پستی روستایی و ۱۸۵ واحد شهری است، گفت: تعداد صندوق های پستی شهری ۲۴۸ واحد و تعداد صندوق های پستی روستایی ۴۳۳ مورد است.

کد خبر: ۶۹٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha