۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
آزادسازی ۱۵۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی کرج
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج اعلام کرد:

آزادسازی ۱۵۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی کرج

کرج- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از شناسایی ۱۵۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی کرج خبر داد و گفت: امروز با دستور قضایی و تلاش نیروهای جهاد این اراضی آزادسازی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان کرج، اسماعیل صارمی از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان کرج به عنوان یک معضل نام برد و عنوان کرد مقابله با سودجویان و زمین خواران نیازمند برخورد جدی مسئولان و مشارکت مردم است.

صارمی با اشاره به اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی در ماهدشت کرج گفت: بر اساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضائی در ماهدشت ۱۵۰ هزار مترمربع بالغ بر ۳۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل «دیوار کشی، فونداسیون، بنا، استخر، محوطه سازی و دپوی مصالح» تخریب و ۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

وی با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی در حفاظت از اراضی کشاورزی و باغات و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز عزم جدی دارد، افزود: برای حصول نتایج مورد انتظار باید تمامی نهادها و دستگاه‌های دخیل در این حوزه مشارکت جدی داشته باشند.

صارمی هشدار داد: با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می کنند به شدت برخورد می کنیم و از شهروندان کرج درخواست کرد از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف در این حوزه را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند.

کد خبر: ۶۸٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha