۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
از کشف ۶۰۰ لیتر الکل غیرمجاز تا فروش محصولات تقلبی بهداشتی در البرز
بی رحم تر از ویروس کرونا؛

از کشف ۶۰۰ لیتر الکل غیرمجاز تا فروش محصولات تقلبی بهداشتی در البرز

مردم فریب کاسبان کرونا را نخورند

کرج- مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز با اشاره به تشدید نظارت بر کالاهای بهداشتی گفت: در بازرسی های انجام شده استان ۶۰۰ لیتر الکل غیرمجاز و یک محصول تقلبی که به جای محصول ضدعفونی کننده با چندید برابر قیمت فروخته می شد کشف شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان البرز «علی اکبر مختاری» با بیان اینکه الکل یکی از اقلام ضروری است که این روزها با هدف ضدعفونی شدن محیط برای مقابله با شیوع کرونا بیش از همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: در بازرسی های انجام شده در استان ۶۰۰ لیتر الکل کشف شد.

مختاری با بیان اینکه این الکل ها در یک کارگاه بدون هیچ مشخصاتی بسته بندی و وارد بازار می‌شده افزود: با کشف این الکل ها یک نفر بازداشت و مکان مورد نظر پلمب شد.

وی گفت: روز گذشته نیز در اجرای طرح ضربتی واحدهای فروش تجهیزات پزشکی و دارویی در استان البرز ۱۰ هزار عدد ماسک کشف و سه واحد  صنفی متخلف پلمب شد.

فروش برخی محصولات بهداشتی و ضدعفونی تقلبی در کرج

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با هشدار به مردم برای خرید محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده گفت: مردم مراقب خرید محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده تقلبی باشند.

وی اظهار کرد: متاسفانه با ورود ویروس کرونا به استان البرز شاهد برخی بداخلاقی‌ها و تقلب در فروش محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده هستیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز با تاکید بر اینکه مردم مراقب خرید محصولات تقلبی بهداشتی باشند و با اطمینان از کارکرد محصول اقدام به خرید کنند افزود: یک محصول با کارکرد دیگر به جای محصول ضد عفونی کننده با چندین برابر قیمت در کرج کشف شد که به مردم فروخته می‌شد. این محصول که کارکرد  دیگری دارد اما برای پیشگیری از ویروس کرونا به مردم فروخته شده است.

مختاری با اشاره به لزوم دقت مردم و خرید از  واحدهای دارای مجوز گفت: این محصول تقلبی توسط تعزیرات حکومتی استان البرز توقیف و برای فروشندگان آن پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

کد خبر: ۶٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha