۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
۶۶۰ فقره پرونده تخلف صنفی در گیلان تشکیل شد
رئیس صمت گیلان:

۶۶۰ فقره پرونده تخلف صنفی در گیلان تشکیل شد

رشت- رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به انجام شش هزار و ۲۰۰ فقره بازرسی از اصناف استان طی یک ماه اخیر، گفت:۶۶۰ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است.

به گزارش بازار به نقل از صمت گیلان، فرهاد دلق پوش گفت: در یک ماه اخیر از ۲۰ آذر ماه تا ۲۰ دی‌ماه برای نظارت بر وضعیت بازار شش هزار و ۲۹۴ مورد بازرسی از صنوف گیلان انجام شد و از این نظر دارای رتبه سوم در کشور هستیم.

وی اظهار داشت: مجموع ارزش ریالی پرونده‌ تخلفات کشف شده در این مدت شش میلیارد و ۴۸۱ میلیون ریال برآورد شده که در این حوزه نیز گیلان رتبه نخست کشور را دارد.

دلق پوش ادامه داد: در این مدت ۶۶۰ پرونده تخلف نیز تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده و از این جهت هم رتبه ششم را به خود اختصاص داده است.

وی با افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و با تاکید بر حمایت به موقع از سیاست های سازمانی در راستای کمک به مردم در عرصه تامین نیازهای مردمی و کالاهای اساسی در استان مشکلی نداریم و در مراکز نگهداری، انبارها و سیلوها به میزان لازم و کافی کالا داریم.

دلق پوش با اشاره به اینکه تلاش مسئولان بر آن است که کمبود کالایی وجود نداشته باشد، گفت: در مدیریت توزیع کالا باید دقت کامل صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نظارت دارای اهمیت ویژه در تنظیم بازار است، گفت: کم فروشی، از بین بردن کیفیت، قاچاق و سایر موارد در حوزه آرد و نان قابل گذشت نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان افزود: در این راستا با متخلفان شدید ترین برخورد انجام خواهد شد.

کد خبر: ۶۸٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha