۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
تعویض ۱۸۰۰ انشعاب فرسوده شبکه آب در بخش شهری همدان
معاون شرکت آب و فاضلاب همدان خبر داد:

تعویض ۱۸۰۰ انشعاب فرسوده شبکه آب در بخش شهری همدان

همدان - نیکداد، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از استاندارد سازی و تعویض یک هزار و ۸۵۷ رشته انشعاب فرسوده آب در بخش شهری طی سال جاری خبر داد.

حمید رضا نیکداد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در سال جاری با بیان اینکه جلوگیری از هدررفت آب با تعویض، بازسازی و استاندارد سازی تاسیسات فرسوده امکان پذیراست، گفت: در همین راستا اصلاح و بازسازی ۳۳۲ رشته انشعاب و تعویض دو هزارو ۴۴۰ دستگاه کنتور معیوب مشترکین در بخش شهری عملیاتی شد.

وی همچنین به نشت یابی در ۲۸۴ کیلومتر شبکه توزیع آب در بخش شهری اشاره و عنوان کرد: در راستای جلوگیری از هدررفت منابع آبی، بازسازی و نوسازی ۵.۳ کیلومتر از لوله های شبکه توزیع آب در بخش شهری و ۳.۵کیلومتر در بخش روستایی عملیاتی شد.

نیکداد در ادامه به بازسازی و نوسازی ۲.۰۳ کیلومتر لوله فرسوده خط انتقال در بخش روستایی خبر داد و عنوان کرد: در سال جاری اجرای۷.۳ کیلومتر خط انتقال آب در بخش روستایی نیز محقق شد.

شناسایی ۱۰۳۸ رشته انشعاب غیر مجاز، قطع ۴۹۱ رشته از انشعابات مذکور و تبدیل ۵۳۳ رشته انشعاب غیر مجاز به مجاز در بخش شهری

وی با تاکید براینکه حفظ منابع آبی موجود در اولویت اقدامات قرار دارد، بیان کرد: به همین منظور در سال جاری شناسایی ۱۰۳۸ رشته انشعاب غیر مجاز، قطع ۴۹۱ رشته از انشعابات مذکور و تبدیل ۵۳۳ رشته انشعاب غیر مجاز به مجاز در بخش شهری عملیاتی شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به توسعه شبکه توزیع و نصب انشعابات جدید اشاره کرد و گفت: برهمین اساس توسعه ۹.۶۵ کیلومتر شبکه توزیع در بخش روستایی، نصب هفت هزارو ۲۸۰ رشته انشعاب برای مشترکین جدید شهری و نصب دو  هزارو ۳۹۰ رشته انشعاب مخصوص مشترکین جدید روستایی انجام شد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان در بخش دیگری از سخنانش با اذعان به اینکه جدا سازی سامانه آبیاری فضای سبز از آب شهری از جمله اقدامات اثر گذار در راستای حفظ منابع آبی است، عنوان کرد: برهمین اساس جداسازی ۶ رشته آب فضای سبز از آب شهری محقق شد.

وی در ادامه به دیگر اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: نصب ۴۱۸ کیلو وارخازن در تابلوهای برق در بخش شهری و هفت کیلو وار در بخش روستایی طی سال جاری عملیاتی شد.

نیکداد همچنین ضمن اشاره به استاندارد سازی چهار دستگاه تابلوهای برق در بخش شهری و ۸۲ دستگاه در بخش روستایی عنوان کرد: در سال ۹۹ اجرای سیستم اسکادا در دو روستا، اجرای یک کیلومترخط انتقال برق در بخش روستایی و احداث دو  باب پست برق هوایی با قدرت ۷۵ کیلوولت آمپر در بخش روستایی اجرایی شد.

وی از تعمیر و تعویض ۱۰ دستگاه ترانس در بخش روستایی و تکمیل و بازسازی سیستم اسکادا در ۹۹ روستا طی سال جاری خبر داد.

کد خبر: ۶۸٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha