۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
 مصرف برق صنعتی در مازندران ۱۵ درصد افزایش یافت
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

مصرف برق صنعتی در مازندران ۱۵ درصد افزایش یافت

ساری- سپری، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه تلاش می کنیم برق صنعت قطع نشود، افزود: مصرف برق صنعتی در استان ۱۵ درصد افزایش یافته است.

فرزاد سپری در گفتگو با خبرنگار بازار علل قطع برق صنایع و چراغ های روشنایی معابر اظهار داشت: وقتی مصرف گاز افزایش می یابد، تامین سوخت نیروگاه ها با مشکل مواجه می شود و شرکت برق به عنوان تامین کننده انرژی مجبور است اقدام به اعمال خاموشی های پراکنده ای کند.

وی با بیان اینکه خاموشی های برق از قبل برنامه ریزی شده نبود، افزود: سعی کردیم این مسئله مدیریت شود و طی چند روز اخیر میزان خاموشی ها کم شده است.

وی با اظهار اینکه از ظرفیت صنعت برای مدیریت مصرف برق استفاده می کنیم، تصریح کرد: درپی آن هستیم تا میزان سوخت را برای سرمای پیش رو ذخیره سازی کنیم، از اینرو سعی کردیم روشنایی معابر را قطع کنیم.

سپری یادآور شد: این درحالی است که چراغ های روشنایی تمامی مناطق حادثه خیز شامل بریدگی ها و غیره را روشن نگه داشتیم ولی قطعی برق تازمانی که مشکل افت فشار گاز و تامین سوخت نیروگاه ها حل شود، ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از مشترکان خواست تا با صرفه جویی ۱۰ درصدی ما را در مدیریت مصرف یاری کنند و ادامه داد: برق مشترکان جزو خط قرمز شرکت برق محسوب می شود.

خسارت های برقی پرداخت می شود
وی درباره آسیب دیدن لوازم برقی با اشاره به قرارداد با شرکت بیمه اظهار داشت: مشترکان آسیب دیده می توانند با مراجعه به سایت شرکت و ارائه درخواست نسبت به دریافت خسارت اقدام کنند.

وی ادامه داد: اگر تجهیزات برقی براثر خاموشی های برق دچار خسارت شدند، بیمه خسارت ها را پرداخت می کند و مشترکان می تواند ا طریق اپلیکیشن برق من درخواست های خود را ثبت کنند.

سپری در پاسخ به اینکه برای قطع برق صنعت و معدن هماهنگی صورت می گیرد، افزود: هماهنگی اولیه در این زمینه صورت گرفته است و تلاش می کنیم برق صنعت را خاموش نکنیم و از بروز خسارت به این بخش جلوگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه اقتصاد استان در قالب صنعت می چرخد، گفت: میزان مصرف برق صنعت در استان ۱۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر: ۶۸٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha