۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
۸۰۰۰ تن ماسه و نمک در راهدارخانه‌های ملایر دپو شده است
رئیس راهداری ملایر:

۸۰۰۰ تن ماسه و نمک در راهدارخانه‌های ملایر دپو شده است

همدان - رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر بابیان اینکه طرح زمستانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای ملایر از ابتدای آذرماه شروع شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، گفت: بیش از هشت هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه‌های ملایر دپو شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان؛ سید اسماعیل صفوی‌زاده با بیان اینکه ۴۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به همراه ۷۰ نفر از نیروها از ابتدای بارشها در محورهای اصلی شهرستان ملایر حاضر شده و نسبت به بازگشایی محورها اقدام کردند، افزود: پنج راهدارخانه شهرستان ملایر در حال حاضر با آمادگی کامل آماده خدمات رسانی به مردم است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر افزود: در حال حاضر محورهای اصلی شهرستان ملایر باز است و محورهای فرعی و روستایی نیز بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه بیش از هشت هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه‌های شهرستان ملایر دپو شده عنوان کرد: طرح زمستانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای ملایر از ابتدای آذرماه شروع شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

صفوی‌زاده با اشاره به اینکه حدود ۸۰ نفر نیروی راهداری با ۴۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در این طرح آماده خدمات رسانی به مرم و مسافران هستند، گفت: با توجه به برودت هوا مردم از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند و در صورت سفر وسایل مجهز از جمله وسایل گرم کننده و زنجیر چرخ را همراه خود داشته باشند.

کد خبر: ۶۸٬۴۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha