۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
ثبت نام ۵۹۰۰ نفر در مرحله چهارم طرح اقدام ملی تولید مسکن در همدان
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد:

ثبت نام ۵۹۰۰ نفر در مرحله چهارم طرح اقدام ملی تولید مسکن در همدان

همدان - حسینی، مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: طی مرحله اول، دوم و سوم طرح اقدام ملی تولید مسکن مجموع ثبت نام های استان همدان ۱۸ هزار و ۹۷۵ نفر بود و در مرحله چهارم نیز پنج هزار و ۸۵۹ نفر ثبت نام کرده اند.

داریوش حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اراضی که به طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان همدان تخصیص یافته به دو دسته تقسیم شده و شامل شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمیعت و بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است، عنوان کرد: در طرح اقدام ملی تولید مسکن شرایط متقاضیان شامل تاهل، فاقد مالکیت مسکونی از اول فروردین ماه سال ۸۴، عدم استفاده از امکانات دولتی و تسهیلات یارانه‌دار در موضوع مسکن و همچنین سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا است.

وی افزود: در مراحل اول، دوم و سوم طرح اقدام ملی تولید مسکن تعداد مجموع ثبت نام های استان همدان ۱۸ هزار و ۹۷۵ نفر بوده و در مرحله چهارم نیز پنج هزار و ۸۵۹ نفر ثبت نام کرده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان اضافه کرد: از این تعداد ۳۵۸ نفر از شهرستان کبودرآهنگ، ۱۵۴ نفر از شهرستان قهاوند، ۲۵۷ نفر از فیروزان، چهار هزار و ۱۷۱ نفر از مریانج، ۹۹ نفر از گل تپه، ۶۲۱ نفر از شهرستان رزن، ۲۵ نفر از کرفس و ۹۹ نفر از دمق ثبت نام کرده اند.

حسینی عنوان کرد: با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تاییدشده انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه در حال تامین زمین برای متقاضیان مراحل ثبت‌نامی قبل هستیم و مذاکراتی مبنی بر تامین زمین طرح اقدام ملی مسکن صورت گرفته که امیدواریم محقق شود؛ افزود: بعد از پایان بررسی مدارک متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح اقدام ملی تولید مسکن، متقاضیان نهایی اولویت بندی و انتخاب می شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با یاد آوری اینکه در مرحله اول، دوم و سوم طرح اقدام ملی تولید مسکن تعداد کل ثبت نام های استان همدان ۱۸ هزار و ۹۷۵ نفر بوده که تعداد متقاضیان تایید شده نهایی هفت هزار و ۶۴۱ نفر بوده و از این تعداد ۶ هزار و ۵۲ نفر واریز وجه داشته اند، گفت: در حال حاضر منتظر الحاق زمین برای ساخت مساکن ملی که در سایت وزارت راه ثبت‌نام کردند هستیم تا کار ساخت آغاز شود.

کد خبر: ۶۸٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha