۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
با سایت‌های قیمت گذار برخورد می‌شود
وزیر کشور:

با سایت‌های قیمت گذار برخورد می‌شود

رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: یکی از دلایل افزایش کاذب قیمت‌ها طبق بررسی کارشناسی وجود سایت‌ها و کانال‌های قیمت‌گذاری است که با آن‌ها برخورد می‌شود.

به گزارش بازار، رحمانی فضلی در حاشیه شصت و یکمین جلسه ستاد اطلاع رسانی اقتصادی افزود: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مطرح شد، برگشت قیمت‌ها در فضای مجازی بود که در جلسه گذشته نیز در این خصوص بحث شد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل افزایش کاذب قیمت‌ها در بررسی کارشناسی وجود سایت‌ها و کانال‌های قیمت‌گذاری بود که به صورت کاملاً غیر واقعی قیمت گذاری و قیمت سازی می‌کردند که قوه قضاییه ورود و برخورد بسیار مناسبی کرد که جمع شد.

وزیر کشور گفت: گزارش آمده بود که مجدداً در سایت‌ها و کانال‌ها قیمت گذاری‌ها و اعلام قیمت‌ها مطرح است که اعلام شد قوه قضاییه دوباره با سایت‌های غیرمجاز برخورد کند تا ثبات در اطلاع‌رسانی داشته باشیم.

رحمانی فضلی افزود: یکی از موضوعات دیگر بحث مصرف برق بود که آثار مختلفی را به خاطر قطعی برق و آلودگی هوا و کمبود گاز در رسانه‌ها مطرح بود.

وی گفت: در اینجا تصمیم گیری شد که با کمک استانداران و فرمانداران و وزارت نیرو و وزارت مخابرات و قوه قضاییه به صورت جدی با این مسئله مواجه شود.

مصوبه داریم که درباره نحوه فعالیت بیت کوین ماینرها بررسی جدی صورت گیرد اکنون گزارش‌های که می‌رسد و امروز هم در جلسه مطرح شد این است که برخی‌ها غیرمجاز از ماینرها (نوعی پردازشگر) استفاده می‌کنند.

کد خبر: ۶۸٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha