۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
۲۵ هزار میلیارد ریال برای ساخت کارخانه دوم فولاد میانه اختصاص یافت
نماینده مردم میانه در مجلس:

۲۵ هزار میلیارد ریال برای ساخت کارخانه دوم فولاد میانه اختصاص یافت

تبریز- نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۹۰ میلیون یورو معادل ۲۵ هزار میلیارد ریال برای ساخت کارخانه دوم فولاد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، مهدی اسماعیلی افزود: با تخصیص این اعتبار، شاهد برطرف شدن  موانع پیش روی این مجموعه بزرگ صنعتی خواهیم بود.

وی به بررسی و مطالعه فاز احیاء کارخانه فولاد میانه و کسب مجوز از هیات دولت و موافقت های محیط زیستی و همچنین طراحی و جانمایی اشاره و خاطرنشان کرد: موارد مذکور طی نامه ای به اطلاع وزیر صنعت، معدن و تجارت رسیده است.

اسماعیلی با اشاره به متوقف ماندن فاز دوم این کارخانه د(تولید آهن اسفنجی)  و همچنین نیمه تمام ماندن فاز سوم آن (واحد ذوب) به رغم گذشت ۲۰ سال از آغاز بکار گروه صنعتی فولاد آذربایجان، افزود: در راستای جبران این عقب ماندگی ها و نیاز شدید واحد ذوب میانه به آهن اسفنجی تاسیس کارخانه دوم احیاء از محل مازاد فاینانس مجتمع فولاد میانه در اولویت قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل آنتن دهی و مخابراتی در ۹۶ روستای شهرستان اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده، ۲۲ دکل مخابراتی در نقاط مختلف شهرستان نصب خواهد شد.

اسماعیلی همچنین از اجرای فیبر نوری در شهرستان خبر داد و افزود: در راستای رفع مشکل مخابراتی در روستاها، ۹ حلقه کابل به طول ۲۰ کیلومتر برای شهرستان اختصاص یافته است.

کد خبر: ۶۸٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha