۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
حمایت تمام قد از اشتغال‌زایی و فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد در اردبیل
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل تاکید کرد

حمایت تمام قد از اشتغال‌زایی و فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد در اردبیل

اردبیل- موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: حمایت همه‌جانبه از واحدهای نیمه‌فعال و راکد جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه با اشتغال‌زایی برای جوانان به دنبال کاهش مشکلات و تحقق اهداف مورد نظر هستیم.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه‌ای با مسئولان شهرستان‌های اردبیل در محل دفتر نمایندگی،  اظهار داشت: حمایت از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و برابر با جهش تولید یکی از اولویت‌های اساسی است که در این زمینه برنامه‌های خوبی در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: توسعه واحدهای فعال و نیز حمایت همه‌جانبه از واحدهای نیمه‌فعال و راکد جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه با اشتغال‌زایی برای جوانان به دنبال کاهش مشکلات و تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه هستیم که باید مورد توجه واقع شود.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اشتغال‌زایی برای جوانان بومی در استان اردبیل جزو اقدامات اساسی و مهم است که در این زمینه تمام سعی و تلاش ما ایجاد رغبت در بین آنان برای توسعه و رشد استان است.

موسوی تصریح کرد:‌ ایجاد رغبت در بین سرمایه‌گذاران و جلوگیری از کم‌لطفی به آنان باید مورد توجه واقع شود چرا که برخی سنگ‌اندازی‌ها در برابر سرمایه‌گذاران و طولانی کردن پروسه بروکراسی اداری سبب کاهش میل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در استان خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از اهداف مهم و اساسی در شرایط کنونی تربیت نیروهای بومی توانمند و کاربلد است که در این زمینه از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود برای تربیت صحیح نیروهای کاری تلاش و جدیت خود را به‌کارگیرند.

کد خبر: ۶۸٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha