۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کاهش ۱۰ درجه‌ای دما در اصفهان/ هواشناسی هشدار صادر کرد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

کاهش ۱۰ درجه‌ای دما در اصفهان/ هواشناسی هشدار صادر کرد

اصفهان- سیدان، رئیس اداره پیش‌بینی هوای اصفهان از کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

فاطمه زهرا سیدان با بیان اینکه بررسی الگوهای جوی استان اصفهان تا پایان هفته بیانگر ورود سامانه جدید جوی به استان و فعالیت آن در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه است، اظهار داشت: این سامانه نیز از مناطق غربی وارد استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه با ورود این سامانه جوی به استان اصفهان شاهد ناپایداری‌های جوی از اواسط روز چهارشنبه تا اوایل روز جمعه خواهیم بود، ابراز داشت: این پایداری‌ها در اغلب نقاط استان اصفهان به صورت وزش باد و بارش‌ های خفیف خواهد بود.

بارش باران و برف در غرب و جنوب اصفهان
رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان اضافه کرد: البته باید توجه داشت که عمده فعالیت این سامانه در جنوب و غرب استان اصفهان به صورت بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه با خروج این سامانه جوی از استان از روز جمعه شاهد کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما در استان خواهیم بود، اضافه کرد: این کاهش دما به ویژه در شرق استان بیش از دیگر نقاط احساس می‌شود.

سیدان با بیان اینکه هواشناسی اصفهان با توجه به کاهش دمای هوا در این استان هشدار صادر کرده است، ادامه داد: توصیه برای محصولات کشاورزی، گلخانه‌ای، کارگاههای تولید قارج و حتی مرغداری‌ها است که نسبت به تنظیم دمای مورد نیاز توجه داشته باشند.

 وی تصریح کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که این کاهش دما تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۶۸٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha