۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
سود ۵ هزار و ۷۶۶ ریالی برای هر سهم خراسان

سود ۵ هزار و ۷۶۶ ریالی برای هر سهم خراسان

شرکت پتروشیمی خراسان در صورت های مالی ۹ ماهه، سود هر سهم را ۵ هزار و ۷۶۶ ریال اعلام کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت پتروشیمی خراسان در ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۹ توانسته ۱۶۹هزار و ۳۲۲تن از محصولات خود را به مبلغ ۶هزار و ۵۵۸میلیارد ریال در بازار داخلی به فروش برساند. از سوی دیگر ۲۰۶هزار و ۴۳۱تن از محصولات را به مبلغ ۸هزار و ۷۹۵میلیارد ریال صادر کرده است.

این شرکت که به دنبال پوشش حداکثری بازار اوره افغانستان و نفوذ به بازارهای ترکیه و اروپا در بخش مصرف صنعتی اوره و کریستال ملامین است، قصد دارد به بازار اوره عراق نفوذ کرده و نیاز صنایع پایین دستی داخلی و نیاز اوره بخش کشاورزی را تامین کند.

شرکت پتروشیمی خراسان در دوره مورد گزارش توانسته سود عملیاتی را به ۱۰هزار و ۱۸۳میلیارد ریال، سود خالص را به ۱۰هزار و ۳۲۰میلیارد ریال و سود انباشته را به ۱۲هزار و ۳۸۷میلیارد ریال برساند.

خراسان اعلام کرد که مبلغ ۷۶۶میلیارد و ۹۵۰میلیون ریال مربوط به مابه‌التفاوت میانگین وزنی ماهانه نرخ اوره فروش ‌رفته در بورس کالا در ۶ماهه دوم سال ۱۳۹۷ و مبلغ یک هزار و ۲۳۰میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال بابت مابه‌التفاوت نرخ حداقل وزنی ماهانه اوره در بورس کالا است. تا پایان سال ۱۳۹۸ و مبلغ ۲هزار و ۵۸۱میلیارد و ۹۷۴میلیون ریال بابت مابه‌التفاوت نرخ حداقل وزنی ماهانه اوره در بورس است که در ۹ماهه سال ۱۳۹۹ (فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان و آذر۱۳۹۹) نسبت به نرخ تکلیفی به ازای هر کیلوگرم کود اوره تحویلی به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و اتحادیه‌های تعاونی روستایی کشاورزی ایران وابسته به وزارت جهاد کشاورزی است.

 با توجه به مصوبه هیات وزیران، قیمت فروش کود اوره به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در کیسه ۵۰ کیلویی درب واحد تولیدی و تحویل به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به مبلغ ۳۹۸هزار و ۱۲۵ریال مصوب و مقرر شد سازمان برنامه و بودجه کشور مابه التفاوت حداقل قیمت کشف شده در بورس کالا در شش ماهه گذشته را با قیمت فروش شرکت‌های پتروشیمی به بخش کشاورزی ا پس از حسابرسی یارانه‌ای در لوایح بودجه سنواتی پیش‌بینی کند تا پس از تصویب و تخصیص اعتبار توسط وزارت جهادکشاورزی در اختیار شرکت‌های مذکور قرار گیرد.

کد خبر: ۶۸٬۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha