۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
 ۱۰۰ واحد تولیدی مازندران از تملک بانک‌ها خارج شدند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

۱۰۰ واحد تولیدی مازندران از تملک بانک‌ها خارج شدند

ساری- موسوی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه ۱۸۶ واحد تولیدی در تملک بانک‌ها قرار داشت، گفت: بیش از ۱۰۰ واحد از تملک خارج شده است.

سید مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از ابتدای امسال در راستای شعار سال جاری و تاکید استاندار درباره تعیین تکلیف واحدهای صنعتی، کارگروه احیای واحدهای صنعتی را تشکیل دادیم، افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی تملیک شده توسط بانک ها واگذار شدند.

وی با اظهار اینکه این کارگروه هر پنجشنبه با حضور دستگاه های مختلف تشکیل جلسه می دهد، افزود: درمرحله اول یکی از مشکلات، شمار بالای واحدهای تملکیک شده توسط بانک ها بود که ۱۸۶ واحد در تصرف بانک ها قرار داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با عنوان اینکه شمار واحدهای تملیک شده با همکاری بانک ها تقلیل یافتند، گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ احد از مجموع واحدها به سرمایه گذاران واگذار شده است و این اتفاق بزرگ محسوب می شود.

موسوی با بیان اینکه امسال ۲۵ قرارداد جدید صنعتی از محل فسخ قراردادهای راکد بوده است، افزود: این نشان می دهد که در فسخ قرارداد واحدهای راکد جدی هستیم و به واحدهای تولیدی چندماه برای فعالیت فرصت داده می شود.

وی تعداد شهرک ها و نواحی صنعتی استان را ۴۱ واحد بیان کرد و گفت: حدود ۳۰ درصد واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی غیرفعال و راکد هستند.

کد خبر: ۶۸٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha